Addddde Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Hej. Asså jag har glömt bort hur man skriver in så Faggion går fort i gta, asså ingen fusk kod eller nåt men i typ skripten? Nån som kan hjälpa mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addddde Skrivet 6 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Vilket spel? San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Kan rekomendera att ladda ner San Andreas Ultimate Editor. Med den kan du ändra lite allt möjligt i spelet inklusive egenskaper för fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addddde Skrivet 6 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Kan rekomendera att ladda ner San Andreas Ultimate Editor. Med den kan du ändra lite allt möjligt i spelet inklusive egenskaper för fordon. Tack så mkt Få se om jag kan lösa detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts