Cinekadens Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Fick kommentaren "useful words" när jag hade "hängpattar/våfflor", "cigarett" och "flata" som engelskglosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Jag fick kommentaren "Bajsbra!" från min engelskalärare i nian. Jag blev lite freakad då, för personen i fråga var 50 bast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Glömmer aldrig när min hemkunskaps lärare tog i mig i hennes rum och sa "Victor, hur tycker du det går för dig?" "Jag måste snart sätta betyg på er och jag måste säga att du kommer få IG. Du är sämst i gruppen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Min religionslärare skrev något om att jag var intolerant och trångsynt på ett religionsprov.. fast å andra sidan handlade provet om Scientologin och hon kom i slutet av terminen ut som scientolog så vafan! Religionsvetenskap/kunskap är inte samma sak som teologi. Detta är säkert något som inte denna lärare visste om. Min religionslärare sa bara att jag var väldigt kritisk. Detta är ju positivt, iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Orka egentligen, men det där borde du nästan ta upp med studierektorn eller nån. En lärare ska vara objektiv. Man kan vara oberoende i sitt utlärande trots att man är kristen, muslim, scientolog eller ateist, och hur vet du att PCs uppsats inte var intolerant och trångsynt? Jag håller med om att det låter suspekt, men det är dumt att döma innan man har alla korten på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Glömmer aldrig när min hemkunskaps lärare tog i mig i hennes rum och sa "Victor, hur tycker du det går för dig?" "Jag måste snart sätta betyg på er och jag måste säga att du kommer få IG. Du är sämst i gruppen" Haha, way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Glömmer aldrig när min hemkunskaps lärare tog i mig i hennes rum och sa "Victor, hur tycker du det går för dig?" "Jag måste snart sätta betyg på er och jag måste säga att du kommer få IG. Du är sämst i gruppen" lol, får en lärare ens uttrycka sig så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 En gång i nian fick jag tillbaka ett tyskaprov som jag verkligen hade gjort mitt allra bästa på. När jag sen fick tillbaka det och såg omdömmet så försökte jag mörda min lärare med blicken. Kärringfan hade gett mig IG+, hade blivit sååå mycket nöjdare med G---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 En gång i nian fick jag tillbaka ett tyskaprov som jag verkligen hade gjort mitt allra bästa på. När jag sen fick tillbaka det och såg omdömmet så försökte jag mörda min lärare med blicken. Kärringfan hade gett mig IG+, hade blivit sååå mycket nöjdare med G---- fick ju G-- på berättelsen som vi skrev nä vi var på sandudden minns när jag skulle byta från tyska till kommunikation(hade fått IG på varenda prov och läxförhör) men då säger lärarn "nämen varför ska du sluta? du är ju så duktig" I sjuan så sa våran geografi lärare "du är inte lika dum som du ser ut" till en kille som svarat rätt på en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 (redigerad) Haha, way to go! lol, får en lärare ens uttrycka sig så? Haha Vet inte om hon får säga så, men brydde mig inte så mycket just den tiden Redigerad 6 juli, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 När vi snackar om det här så minns jag att jag har läst en engelsk uppsats någonstans där killen vart helt jävla retard och bara skrev helt random saker och jag dog nästan av skratt. Både att killen var helt wierd och kommentarerna av läraren var så jävla klockrena. http://funnyexam.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 http://funnyexam.com/ Gick igenom sidan ett tag nu men hittade tyvärr inte den jag sökte. Vad jag minns var den flera A4 lång, inscannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 (redigerad) fick ju G-- på berättelsen som vi skrev nä vi var på sandudden Jo, men då fick du ju också G. Jag hade som sagt blivit överlycklig om jag hade fått det minsta G man kan få istället för ett mycket starkt IG. Fan, tanten har ju problem Redigerad 6 juli, 2009 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 http://funnyexam.com/ Oh, får mig att minnas en uppsats i kemi jag läste där frågan var huruvida helvetet är exotermiskt eller endotermiskt, sjukt underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts