Henkibojj Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Klienten är inte 13gb. Däremot kräver programmet 13gb ledigt utrymme för att kunna "cachea" filmerna. Fick invite här om dagen. Men klienten kan inte connecta till server. Händer ingenting alls. Det förklarar saken. Läste det bara i FAQ/avtalet, jag har inte tankat klienten än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Voddler har inte fungerat bra för mig ända sedan jag skaffade det för ett par dagar sen... jag kan kolla på en film i ~ 10 minuter innan det står att den "buffrar" och helt plötsligt kommer "Rate This Movie" upp och jag är tillbaka vid startsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Voddler suger verkligen. Gränssnittet är segt och buggit, de borde satsat på lite mer cleant och snabbt istället för flashigt. Bläddra bland filmer är skitjobbigt, det finns inte heller något register och det går inte att söka. Jag tror att det kommer gå åt skogen med Voddler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Funkar hur bra som helst, fått testa det med Xazzi's account. Tack! Hoppas verkligen jag får min invite snart! Redigerad 3 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Voddler har inte fungerat bra för mig ända sedan jag skaffade det för ett par dagar sen... jag kan kolla på en film i ~ 10 minuter innan det står att den "buffrar" och helt plötsligt kommer "Rate This Movie" upp och jag är tillbaka vid startsidan... Har du utrymme på den hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Voddler har inte fungerat bra för mig ända sedan jag skaffade det för ett par dagar sen... jag kan kolla på en film i ~ 10 minuter innan det står att den "buffrar" och helt plötsligt kommer "Rate This Movie" upp och jag är tillbaka vid startsidan... Det står om den buggen på hemsidan. Det har något med antivirus att göra. Logga in på Voddler och hitta nyheten, torde vara på förstasidan. Enligt kommentarerna hjälper det bara att avinstallera NOD32 (och inte bara att stänga av som med de flesta andra antivirus) om du har NOD det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Funkar hur bra som helst, fått testa det med Xazzi's account. Tack! Hoppas verkligen jag får min invite snart! Bara köra på med min tills du får en egen, är inte så intresserad av filmerna som är tillgängliga just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Jag tror tyvärr att Voddler kommer gå samma öde till mötes som Spotify - allt intressant innehåll försvinner sakta men säkert, och i slutändan inser skaparna att de behöver mer pengar än de får in och gör således livet till ett helvete för de icke-betalande. Nej tack, det går att se gratis film på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Jag tror tyvärr att Voddler kommer gå samma öde till mötes som Spotify - allt intressant innehåll försvinner sakta men säkert, och i slutändan inser skaparna att de behöver mer pengar än de får in och gör således livet till ett helvete för de icke-betalande. Nej tack, det går att se gratis film på annat sätt. Spotify är ju superbt. Visst är det tråkigt att en del musik gått bort, men de lägger ju till musik på löpande band plus att det redan idag finns ett förjävligt stort utbud. Tycker det är tråkigt att du är så negativt inställd till S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Det här skitprogrammet kan ta sig i rumpan tre gånger och bli fistad på tvären. Nej, att bli avbruten när 3/4 av en film har gått för att rösta hur bra den är och sedan kastas tillbaka till huvudsidan är ett no-no. I do not approve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Det här skitprogrammet kan ta sig i rumpan tre gånger och bli fistad på tvären. Nej, att bli avbruten när 3/4 av en film har gått för att rösta hur bra den är och sedan kastas tillbaka till huvudsidan är ett no-no. I do not approve. Så blir det för mig varje gång jag försöker se på en film. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Spotify är ju superbt. Visst är det tråkigt att en del musik gått bort, men de lägger ju till musik på löpande band plus att det redan idag finns ett förjävligt stort utbud. Tycker det är tråkigt att du är så negativt inställd till S. Nja, jag tror att det väldigt mycket beror på musiksmaken finns knappt något intressant där längre för mig. Det är klart, när det gäller film har jag en mer mainstream-smak så det är möjligt att det blir lite mer intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Sooooooony! http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/voddl...-sony-1.1016118 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Sooooooony! http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/voddl...-sony-1.1016118 De filmerna lär dock kosta minst 37:- (vilket de flesta "större" filmer kostar redan idag). Får väl se vart det bär med olika abonnemang, men just nu är jag tyvärr skeptisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Jag får aldrig någon invite, helt sjukt, har reggat mig med två mailadresser. Fuck Voddler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Jag får aldrig någon invite, helt sjukt, har reggat mig med två mailadresser. Fuck Voddler! Skicka Mail på PM så kan du få en Invite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Skicka Mail på PM så kan du få en Invite! Man tackar! Skickar PM nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Vafalls, är dundersäker på att jag registrerade mig för betan långt tillbaka, nu skulle jag testa och se så att jag fortfarande registrerad, dvs. att den säger till att mailen redan är registrerad för betan, så var den tydligen inte det. Dumma beta-registrering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Någon som har en invite liggandes? Redigerad 21 december, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 (redigerad) Har Voddler skärpt sig nu? Eller är det fortfarande så att filmer stängs av mitt i och man skickas tillbaka till startsidan? Jag avinstallerade skiten i ren frustration och tänker inte ladda ner fanskapet igen bara för att se efter själv! Redigerad 28 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts