Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 För att se vad som används mest, vad som funkar dåligt, vad dom kan förbättra etc. utan att behöva överbelasta sina servrar. Aha! Jag förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Fan då, suttit å tittat i min hotmail, men ingen invite än.. Redigerad 1 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Erhöll en invitation och hade för avsikt att provköra programmet men när jag startade upp det fick jag felmeddelanden om att jag måste öppna portar i brandväggen och hålla på och leka sys-admin för att få det att fungera - meeeen det orkade jag inte så jag sket i allt!! Verkar vara ett jobbigt program förresten, jag var tvungen att gå in i taskmanager för att stänga av fanskapet. &"!¤[£$!!! För att se vad som används mest, vad som funkar dåligt, vad dom kan förbättra etc. utan att behöva överbelasta sina servrar. Hype-skapande inte att förglömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Hur är det med undertexter? Finns det svensk text till alla filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Hur är det med undertexter? Finns det svensk text till alla filmer? Stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Man kan däremot inte stänga av dem så vitt jag vet? Sjukt irriterande. Om det är så sjukt irriterande med engelsk text kan man enkelt i inställningarna bestämma vart subtitles ska vara på skärmen. Drar man ner den under ytan som visas borde de försvinna. Pröva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Fick en invite idag.. Ganska tråkigt, inga filmer som lyste i sortimentet direkt.. :' ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag frågar igen. Vad är det för fjärkontroll man ska ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag frågar igen. Vad är det för fjärkontroll man ska ha? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Vad menar du? Ja, folk säger ju att man ska ha någon sorts kontroll som man styr med lite här och där på internet. Datorn ska vara kopplad till TV'n och man styr med någon sorts fjärkontroll. Är det jag som har missförstått allt eller? För man kan ju tydligen inte styra med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Ja, folk säger ju att man ska ha någon sorts kontroll som man styr med lite här och där på internet. Datorn ska vara kopplad till TV'n och man styr med någon sorts fjärkontroll. Är det jag som har missförstått allt eller? För man kan ju tydligen inte styra med musen. Tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Tangentbordet Eller en sån här om man envisas med att vilja ha sin fjärrkontroll. https://www.inet.se/datorkomponenter/datorl...-elite/6907321/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Man kan däremot inte stänga av dem så vitt jag vet? Sjukt irriterande. Går att stänga av, kommer dock inte ihåg hur man kom åt menyn där man gjorde det (har för mig att det var nån hotkey) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Fick en invite och ska kolla så småningom, kanske i helgen. 13 GB för klienten?! Kommer ta evigheter att ladda ned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Fick en invite och ska kolla så småningom, kanske i helgen. 13 GB för klienten?! Kommer ta evigheter att ladda ned. Kan inte vara rätt, min var på 46mb bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Fick en invite och ska kolla så småningom, kanske i helgen. 13 GB för klienten?! Kommer ta evigheter att ladda ned. Hahahahaha, 13 GB, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Hm, det har börjat dyka upp filmer som kostar pengar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Fick en invite och ska kolla så småningom, kanske i helgen. 13 GB för klienten?! Kommer ta evigheter att ladda ned. Klienten är inte 13gb. Däremot kräver programmet 13gb ledigt utrymme för att kunna "cachea" filmerna. Fick invite här om dagen. Men klienten kan inte connecta till server. Händer ingenting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts