SimonJ Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Fick en invite nu till mailen. Måste man helt seriöst styra med piltangenterna och en massa andra konstiga knappar trots att man ser en muspekare? Verkade sjukt omständigt, och jag kunde inte ens få igång en film... Fick också mail, och undrar samma sak! Det är ju idiotiskt att man måste använda bara tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Jag haver också fått en inbjudan. Funkar inge vidare att kolla på film, svart skärm med ljud. Ibland ploppar det in lite subtitles och skärmen börjar blinka i olika gröna färger. Första som poppade upp på google, antydde att det har med senaste ATI drivrutinerna att göra. Backade från 9.11 till 9.10, funkar fint nu. Redigerad 30 november, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Fuck yeah, alla får invite! http://upl.gizgiz.nu/files/voddler.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Jag har inte fått invite När "ställde ni er i kö"? Redigerad 30 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag har inte fått invite När "ställde ni er i kö"? Jag "ställde mig i kö" för en månad sen ungefär, kanske mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag "ställde mig i kö" för en månad sen ungefär, kanske mindre... Åh fan, jag har stått där sen 30 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag fick också, hurra! Förutom att det var jobbig menynavigering så funkade det fint att få igång filmerna, helt acceptabel ljud och bild-kvalle! Det dåliga var bara att programmet crashade efter ca 30 minuter så nu om jag vill se vidare så måste jag se all reklam i början igen. Onice. Men annars är det inte reklam mitt i filmerna va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Slängde iväg intresse-grej. Hoppas de inte dissar mig för mitt holländska IP, om de nu över huvud taget prioriterar svennar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag har inte fått invite När "ställde ni er i kö"? Samma dag som den här tråden kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Samma dag som den här tråden kom. Dem verkar inte gå efter datum iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Dem verkar inte gå efter datum iaf.. Alla som har BBB går före i kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Alla som har BBB går före i kön. Jag har inte BBB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Ska kolla om jag också sått en invite senare. Vad är det för fjärkontroll som man ska styra med? Var köper man en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag fick också, hurra! Förutom att det var jobbig menynavigering så funkade det fint att få igång filmerna, helt acceptabel ljud och bild-kvalle! Det dåliga var bara att programmet crashade efter ca 30 minuter så nu om jag vill se vidare så måste jag se all reklam i början igen. Onice. Men annars är det inte reklam mitt i filmerna va? Jag har också haft problem med att det crashar. Testa starta om datorn efter du har installerat Voddler då det uppdateras automatiskt då och skall fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag fick också, hurra! Förutom att det var jobbig menynavigering så funkade det fint att få igång filmerna, helt acceptabel ljud och bild-kvalle! Det dåliga var bara att programmet crashade efter ca 30 minuter så nu om jag vill se vidare så måste jag se all reklam i början igen. Onice. Men annars är det inte reklam mitt i filmerna va? Ingen reklam mitt i filmerna, Nej! Ibland är det under minuten i början dessutom! Mitt crashade ofta förut, men sedan jag bytta "temp-disk" till en med mer utrymme fixade det sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Usch. Om man stänger av programmet så är processen kvar i aktivitetshanteraren och den laddar fortfarande upp åt andra som kollar. Om man stänger av den så måste man starta om datorn för att programmet ska starta igen. Sjukt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Usch. Om man stänger av programmet så är processen kvar i aktivitetshanteraren och den laddar fortfarande upp åt andra som kollar. Om man stänger av den så måste man starta om datorn för att programmet ska starta igen. Sjukt irriterande. Eller så startar man bara Service'en (eller vad sjutton det heter) igen! Eller ännu bättre, stoppar den istället för att stänga av den (taskbar). Redigerad 30 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag har inte fått nån invite och jag reggade mig nån gång innan juli. Är inte BBB-kund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Tycker att de här med invites är löjligt. Varför inte bara släppa skiten så att alla kan ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Tycker att de här med invites är löjligt. Varför inte bara släppa skiten så att alla kan ladda ner det? För att se vad som används mest, vad som funkar dåligt, vad dom kan förbättra etc. utan att behöva överbelasta sina servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts