Mathias Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Min dator får rycket när jag försöker "dra över" Voddler från datorskärmen til TVn och grafikkortet stängs av eller nåt. Men när jag provade med laptopen via hdmi så funkade ganska det bra. Bilden blir väldigt snygg men det är väldigt låg fps eller vad man ska säga. Det hackar hela tiden, det märks extra tydligt i panoreringar. Det kanske har att göra med att laptopen är seg, jag vet inte hur det är för er andra? Märker inte av att det hackar, inte själva filmerna i alla fall. Programmet däremot känns lite för segt för att det ska vara "behagligt". Men det räknar jag med att det förbättras med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Va?? 13 års gräns på forumet Off-Topic: Jag hade för mig att den gränsen var borttagen..? On-Topic: När kommer fullversion av Voddler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Off-Topic: Jag hade för mig att den gränsen var borttagen..? On-Topic: När kommer fullversion av Voddler? * Du kan ju svänga förbi "forumets regler" * När de är klara nog att släppa en sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Jag har voddler nu Jag har voddler nu Edit: dock så var det väldigt segt och de fanns inte många filmer heller och inga serier men antar att de kommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Jag har voddler nu Edit: dock så var det väldigt segt och de fanns inte många filmer heller och inga serier men antar att de kommer senare Vilka filmer har de än så länge? Finns det någon lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Vilka filmer har de än så länge? Finns det någon lista? det ända som finns nu var ca 12 gamla filmer okända, som jag aldrig sett förut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) det ända som finns nu var ca 12 gamla filmer okända, som jag aldrig sett förut :/ Det finns många fler. Redigerad 29 september, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Voddler saknar filmavtal! Ja, inget stort ännu alltså.. Vad tror ni? Har ni fortfarande höga förhoppningar för tjänsten? Om de iaf får med ett stort bolag så kan det ju ändå bli bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Det finns många fler. vart fan då de hittar inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Voddler saknar filmavtal! Ja, inget stort ännu alltså.. Vad tror ni? Har ni fortfarande höga förhoppningar för tjänsten? Om de iaf får med ett stort bolag så kan det ju ändå bli bra! Det känns som om de måste få med alla bolag för att det ska bli bra. När man är sugen på en film ska man veta att den finns på Voddler. Man vill inte först se vilka filmer Voddler har och sen välja utifrån det. eminem33, tryck uppåtpil och välj genre ->all Redigerad 1 oktober, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Det handlar inte direkt om att grabbarna bakom Voddler skickar över ett förslag som filmbolagen utan tankar/krav/förändringar tackar ja till. Det här är ett i princip obeprövat koncept som måste bearbetas innan två parter kan känna sig nöjda. Man skriver ju i artikeln att de säger sig vara "mycket nära", senare skriver man att de inte har några avtal, i en ton som får det att låta som att bolagen hoppat av - känns ju som att man grävt upp en grej och sedan blivit lite besvikna när det inte riktigt stämde. Håller med L_Voll om att det måste vara ett stort utbud, tror man måste satsa på ett som åtminstone är jämförbart med Spotifys. Redigerad 1 oktober, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 (redigerad) Voddler skriver Hollywoodavtal! *Edit* Länken blev lite fel. Redigerad 28 oktober, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/artikel_3718059.svd! Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 (redigerad) Nice, enligt imdb har Paramount distribuerat 6123 filmer. Disney har bara distribuerat ett 53 filmer, men producerat 422 st. Ska bli spännande att se hur många som hamnar i Voddlers katalog. Redigerad 28 oktober, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Skulle inte Voddler släppas idag? Jag kan inte ladda ner programet från deras hemsida iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Awesome movies - only 5 SEK Voddler launches the movies to rent service section - starting in the beginning of next week. As a limited introduction offer we have selected some titles available for you for just 5 SEK each. Don't miss it! Känns väl som att alla stora/nya filmer tyvärr kommer hamna under någon hyr-flik. Redigerad 30 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Känns väl som att alla stora/nya filmer tyvärr kommer hamna under någon hyr-flik. d Känns lite meningslöst då det bara tar ca 10-20 minuter att ladda ner filmer. Redigerad 30 november, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 d Känns lite meningslöst då det bara tar ca 10-20 minuter att ladda ner filmer. Bra! Grattis! Du har förstått meningen med Voddler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Bra! Grattis! Du har förstått meningen med Voddler! JaG GÖR DE Redigerad 30 november, 2009 av Protolike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Fick en invite nu till mailen. Måste man helt seriöst styra med piltangenterna och en massa andra konstiga knappar trots att man ser en muspekare? Verkade sjukt omständigt, och jag kunde inte ens få igång en film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts