Saleen Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 (redigerad) Att se filmer på Youtube... Du verkar ha fått allt om bakfoten, grabben. Jag sa inte att de skulle lägga upp det på youtube, jag sa bara att kvalitén skulle vara liknande den dem har på youtube. iiiiiiiiiiiiiiight? Redigerad 2 juli, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Nu har jag anmält mig på bbb, när får man titta på film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Klicka Detta verkar bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Nu har jag anmält mig på bbb, när får man titta på film? Efter sommaren, står det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Det låter bra, så länge filmer inte blir i HD! Jag tror att mitt Internet skulle dö av HDstremade filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Det låter bra, så länge filmer inte blir i HD! Jag tror att mitt Internet skulle dö av HDstremade filmer. Går garanterat att välja kvalitet isåfall, så det ska nog inte vara ett 'problem'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Jag registrerade mig på deras hemsida, så jag får se om det dyker upp något mail i min inbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Jag registrerade mig på deras hemsida, så jag får se om det dyker upp något mail i min inbox! Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Låter najs! Har inte BBB, men det blir till och vänta till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Oj, det här låter sannerligen intressant. Sålänge inte reklamavbrotten blir allt för ofta som det kan bli med spotify, nu menar jag att med spotify kan reklamen ibland komma efter varje låt (vilket är kan vara ungefär 4-5minuter) Men om det blir reklam á la tv4 style så har jag verkligen ingenting emot det! Verkar kanon det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Går det att få tag på beta-versionen utan att vara bbb kund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Går det att få tag på beta-versionen utan att vara bbb kund? Du kan alltid testa att registrera dig på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2009 (redigerad) Du kan alltid testa att registrera dig på deras hemsida. Hitar ingen "Register now" knapp! Var ska man trycka? EDIT: Glöm det, det står ju fan längst fram på sidan! Måste haft problem med att ladda upp sidan förut. Redigerad 4 juli, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2009 SurfTheChannel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Mm, flytta! Det är tydligen för mycket begärt. --- Voddler hackat. (Googlecache och översättning av ett franskt undergroundforum där de visar bilder från ett hack utfört mot Voddler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Tack för länken Umb. Verkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Du måste ha minst 2,5mbit kicken. Osis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Du måste ha minst 2,5mbit kicken. Osis Skaffar 24 när skolan börjar. Ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Skaffar 24 när skolan börjar. Ägd! GAL1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 (redigerad) From: Bredbandsbolaget AB (noreply@bredband.com) Sent: Wednesday, July 29, 2009 9:52:19 PM The first beta-invitations to Voddler You have visited voddler.com and signed up for the possibility of becoming a Voddler during the beta phase. We'd like to give you an update as the very first invites to Voddler beta are out. Customers of Bredbandsbolaget are first in line but every week 20 Voddler accounts will be handed out. Do you feel lucky? Not a customer of Bredbandsbolaget? » Check out what you can get » Register for priority » Visit Voddler blog Jävla lotteri Redigerad 29 juli, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts