eminem33 Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 (redigerad) vad tror ni om det här kortet på min dator? ASUS GEFORCE GTX260 896MB alla andra jag har frågat säger bara att jag ska vänta tills DX11 kommer men dom kortena kommer ju säkert kosta 4-5 tusen kr xD nu så har jag: * Intel E8400 3.0GHz Core 2 Duo processor ( inte över klockad) * 45nm tillverkningsprocess * 1333MHz FSB och 6MB L2 cache * 4GB DDR2 PC8500 Minne (2x2GB) * 250GB SATA II hårddisk * Intel P43 Express baserat moderkort * Geforce 9600GSO v2 PCI Express 2.0 * 512MB Grafikminne * PCI express 2.0 x16 anslutning för grafik * DVI och VGA anslutning * 7.1 HD audio ljudkort * optisk och coax digital ljudutgång * 20X DVD-RW Brännare * 8st USB (kan utökas) * Snyggt MidiATX chassi * 460W tyst kvalitetsnätdel Redigerad 1 juli, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Det säljs för 1399kr på Komplett, så om du ska köpa ett är ju den sidan att föredra. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=483938 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Vilka horungar. Köpte mitt för 1600 för 3 dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Det säljs för 1399kr på Komplett, så om du ska köpa ett är ju den sidan att föredra. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=483938 tack så mycket men hur kommer datorn gå typ? är de värt de med min proccesor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Tror helt klart att det är värt det. Grafikkortet belastas så mycket mer nu för tiden så CPU'n borde räcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 tack så mycket men hur kommer datorn gå typ? är de värt de med min proccesor? Du kommer att få en boost, tror att processor kommer att bli din datorn flaskhals. Men fråga bara, var fick du infon ifrån? BTW: DX11 kort kommer inte komma förrens hösten då det är då som DX11 OS släpps, alltså Win 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Du kommer att få en boost, tror att processor kommer att bli din datorn flaskhals. Men fråga bara, var fick du infon ifrån? BTW: DX11 kort kommer inte komma förrens hösten då det är då som DX11 OS släpps, alltså Win 7. infon om datorn? från irevolve där jag köpte datorn den är bar en månad gammal så all information är saxxat från deras sida xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Han menade nog vilka tölpar det var som sagt åt dig att vänta på DX11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Han menade nog vilka tölpar det var som sagt åt dig att vänta på DX11. jaha xD dom flesta säger att man ska vänta på det :S flera av mina kompisar säger att jag ska vänta och större del av mnf :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 jaha xD dom flesta säger att man ska vänta på det :S flera av mina kompisar säger att jag ska vänta och större del av mnf :/ Är inte det typ.. mopeder? Här är vi datanördar, vi vet bättre än dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts