Jacker Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Som trådtiteln säger... P-C - "Cult Status" med 1990s. The Dude - "Be-Bop Tango" med Frank Zappa. Weener - "Enter Sandman" med Metallica. Henkibojj - "Another Brick In The Wall II" med Pink Floyd. Panimala - "500 Miles" med The Proclaimers. Alla jag har i huvudet just nu... Er tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Hm.. ! Jag är smickrad av "min" låt. Lika cool som jag nästan! <3 Jacker förknippar jag alltid med Zappa, The Dude med Wu Tang Clan, R2D2 med Cat Power, Tweak med random brittiskt-indieband, Marky med random speedmetal, Kicken med Raymond och Maria, mr_tobbe med Beirut, Axel med M.Ward och Tux med "alla som inte dansar är våldtäktmän", VickeX med spice girls och Kebab med Hasselhoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 VickeX med spice girls Haha, är du seriös? Hur tänker du då? Jacker: Franz Ferdinand - Take Me Out | Franz Ferdinand - Matinee | Franz Ferdinand - This Fire | Franz Ferdinand - Don't Start (live with it) Weener: Jason Mraz - I'm Yours | Och någon annan Boomer: The White Stripes - Jolene Uppdaterar med flera senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 ICP, Dark lotus etc med Wild hawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Jacker: Vad som helst med Zappa P-C: The Shins - A Comet Appears VickeX: Måns Zelmerlöw - Cara Mia R2D2: Hot Chip - Boy From School MiRRe: Eminem - Lose Yourself Henkibojj: Pink Floyd - Echoes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Jacker: Vad som helst med Zappa Eudoros: Oasis - Wonderwall | The Sounds - Ego Lajnux: Beer Pong Song VickeX: Valfri låt av Melanie C | Franz Ferdinand P-C: Alphabeat - Fascination Hew: Valfri låt av Dimmu Borgir SiXXe: Valfri låt av Slipknot Tweak: The Libertines - Can't Stand Me Now R2D2: Bloc Party - This Modern Love Tossie: Sabrepulse - Lightspeed Disco Gof: Totalt Jävla Mörker - Norrland RavenE: Basshunter - Vi sitter här i venten (remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 RavenE: Basshunter - Vi sitter här i venten (remix) Hade du känt mig IRL så hade det antagligen stått Nickelback - Rockstar/Something in your mouth eller Introt till Sanford and Son (intern grej i klassen). ---- P-C: Alphabeat - Fascination Weener: Jason Mraz - I'm Yours Är de jag kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Jacker: Vad som helst med Zappa P-C: The Shins - A Comet Appears VickeX: Måns Zelmerlöw - Cara Mia R2D2: Hot Chip - Boy From School MiRRe: Eminem - Lose Yourself Henkibojj: Pink Floyd - Echoes Haha, ah. Pasta man. Jacker: Vad som helst med Zappa Eudoros: Oasis - Wonderwall | The Sounds - Ego Lajnux: Beer Pong Song VickeX: Valfri låt av Melanie C | Franz Ferdinand P-C: Alphabeat - Fascination Hew: Valfri låt av Dimmu Borgir SiXXe: Valfri låt av Slipknot Tweak: The Libertines - Can't Stand Me Now R2D2: Bloc Party - This Modern Love Tossie: Sabrepulse - Lightspeed Disco Gof: Totalt Jävla Mörker - Norrland RavenE: Basshunter - Vi sitter här i venten (remix) Hmm. Melanie C känns oväntat. Spännande hur folk förknippar olika låtar till olika personer. Senast jag lyssnade på henne har jag för mig var när jag var sex, sju år gammal. Och då var det bara en låt, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Haha, är du seriös? Hur tänker du då? Har för mig att du har ganska dålig musiksmak och det sämsta jag kan komma på i pop-väg är spice girls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Jacker - Price of a mile med Sabaton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Haha, varför förknippas jag med "Im Yours" plötsligen!? Jacker : Franz Ferdinand - Take Me Out Kicken : Paramore - Crushcrushcrush Topp3 : Metallica - Nothing Else Matters StellHell : Nått med Eddie Meduza Felshoe : Allt med Blink-182 ...Dom jag kommer på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Agent 47 Romper Stomper - Pulling on the Boots P-C Radiohead - Creep Eudoros The Killers - When You Were Young Kicken Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan Vicecitylife Basshunter - Jag känner en bot Curly Geoff Lapaire - Building a Computer (for the Pwnerer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Kicken Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Felshoe : Allt med Blink-182 ...Dom jag kommer på nu Meh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 (redigerad) Meh.. Nej, för fan! Felshoe: Tim Face Berlin - The Fall of Strindberg Redigerad 1 juli, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Lajnux: Beer Pong SongHaha, fortfarande störtskön. Liras fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Vicecitylife Basshunter - Jag känner en bot Hahaha, usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 RavenE http://www.youtube.com/watch?v=UYKGsyCvgc0 Ganska weird, men på något jävla vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Jag håller mig inte speciellt uppdaterad i Musiktipstråden, så ursäkta om någon känner sig helt borttappad. Kicken: The Sounds/Paramore Tossie: MSTRKRFT Marky: Saosin Kebab: Slagsmålsklubben Oj.. det var låtar och inte band också. Det har jag ingen aning om. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 (redigerad) StellHell : Nått med Eddie Meduza Hehe! Varför? Någon Volvoraggare är han väl inte? KvaddadPadda - Jefferson Airplane - White Rabbit KalleR - Nått med den där electrogruppen Ratatat typ låten Wildcat Jacker - Franz Ferdinand (sorry) och Zappa The Dude - Här säger vi något med John Coltrane eftersom jag minns allt jazzpostande i musiktips ett tag för några år sedan, men svårt att lägga en låt på någon som gillar allt från rap till Dylan Kebab Beastie Boys - Fight for Your Right (To Party!) (Han gillade att lyssna på dem i bilen tror jag, och verkar parta..) Tweak Kate Nash - Foundations Umberto Wolfgang Amadeus Mozart - Non piu andrai farfallone amoroso och countrylåten från GTA1 Arvid Smashing Pumpkins - 1979 okka Louis Armstrong - Potato Head Blues mr_tobbe Joy Division - Disorder Henkibojj Något med Pink Floyd förståss... Får försöka komma på mer... Redigerad 2 juli, 2009 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts