ZcruweN Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 + - Sommarjobb - Singel - Har min musik - Gått rätt bra i skolan - Omtyckt av många - - Jag har blivit oerhört bitchig på senare tid - Tar för mycket saker på för mycket allvar - Jobb + sommar +30 grader + stå i kök = FAIL FAIL FAIL FAIL - Kunde egentligen satsat hårdare i skolan! Får väl ge mitt liv en kanske.... låt oss säga 8/10 låter väl rätt rättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Måste kanske gå om 1an Inget att gnälla över. Jag är född 89 och går med 92or. Beat that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Håller med ovanstående. Det är ingen fara att gå om ett år. Men då gäller det att satsa på skolan annars är det bättre att sluta, göra något annat, få perspektiv på livet för att sedan kanske ta upp studierna senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Skulle säga att jag är medelmåttigt nöjd just nu med mitt liv. 5/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 (redigerad) Jag är ganska onöjd. Hade ett projekt på gång som blev inställt och jag har inget jobb. Jag är tillbaka i Norrköping, men det finns fan inget folk här! Polare som jag bor med jobbar, andra är bortresta. Jag har varit och badat själv två dagar i rad nu... Jag skulle kunna sitta vid datorn eller spela Xbox hela dagarna, men jag blir så sjukt rastlös, jag vill ta vara på sommaren. Redigerad 2 juli, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 + Skitbra väder Humöret är på topp Har det bra där jag befinner mig nu hehe. Har några bra affärer på gång.. - Har det ganska kast med pengar för tillfället Har slut på tobak Är arbetslös, fast å andra sidan känner jag inte för att arbeta, bara sitta hemma och ta det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Intressant med en sånhär tråd, jag tänkte igår på att oavsett hur många plus man har kan ett litet minus dra ner allting så jävla mycket. + Skolan är slut, det är sommarlov! Jobbet har varit asmysigt och roligt, och lite jobbigt, och jag har tjänat pengar. Hultsfred strax, sen Melt! och Emmaboda I augusti tågluff Massa annat, det är sommar! - Olyckligt kär. Jag skulle nog säga 6/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 + Sommarlov Flickvän Fest/krök/smög ofta Allmänt glad Sommarlov - Äckligt varmt Huvudvärk (just nu, iaf) 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts