Mark Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Saosin Circa Survive The Haunted Totalt Jävla Mörker Dunkar rätt ofta just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Djuuupt inne på Richard D. James nu, känns som att det är sista hållplatsen i min "musikresa", för ett bra tag. Hans attityd och allt som rör honom är fascinerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Just nu rullar det mest i Hollywood Undead, Skid Row, Mötley, Creed, Kiss, och Whitesnake! Hmm, har kanske ändrats lite det senaste året. Alesana Adept Silverstein Red Jumpsuit Apparatus 36 Crazyfists The Almost Scary Kids Scaring Kids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 (redigerad) Djuuupt inne på Richard D. James nu, känns som att det är sista hållplatsen i min "musikresa", för ett bra tag. Hans attityd och allt som rör honom är fascinerande. Oh, "We went riding". :yes: Senaste veckan-.- StarsThe Black KeysSleigh BellsThe Amplifetes Redigerad 4 oktober, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Är för tillfället helt försjunken i Håkan Hellströms verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 (redigerad) Radiohead! Har även hittat tillbaka lite till WHY? och The Tallest Man On Earth. Gammalt, alltså. Redigerad 5 oktober, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Lyssnar rätt mycket på Gojira, som vanligt. Även en hel del black metal à la Mayhem, Bathory, Marduk, Watain, Burzum, Gorgoroth osv. Har i princip slutat lyssnat på -coremusik, men jag dunkar BMTHs nya album som fan dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Beatles, John Lennons soloverk, Regina Spektor, Led Zeppelin och Vampire Weekend är det som snurrar mest just nu. Vilket det även gjort ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Peter DohertyGirl TalkLadyhawkeLykke Li Det har väll ändrats lite, men jag lyssnar fortfarande på dem. Listan just nu ser ut ungefär så här:Veronica MaggioAndreas GregaJohnossiKiD CuDi Shout Out Loads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Just nu är det Bad Religion, no doubt. Dom ligger helt plötsligt på första plats på min last.fm även fast jag inte har lyssnat på dom i mer än en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 ToolPanteraRaubtierKillswitch EngageSonic SyndicateNirvana Ser det ut just nu, Tool i toppen givetvis! HahaSuicide SilenceMiss May IDespised IconChelsea GrinWhitechapelWe Butter The Bread With ButterThe Black Dahlia Murder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Dream TheaterArchitectsBring Me the HorizonProtest The HeroThe Black Dahlia MurderBetween The Buried and MePink Floyd Det är väl ungefär det som går just nu. Och så My Chemical Romance's nya singel då såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Band som jag kanske inte alltid lyssnar men faktiskt alltid kan lyssna på (oavsett period/humör): Zucchini Drive WHY? Sole One-Two Modeselektor Stacs of Stamina Det där är typ några av mina all around-band. Nu när hösten har kommit lyssnar jag mycket på Ratatat, Do Make Say Think, Hot Hot Heat, Pilot Balloon och 40 Winks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Band som jag kanske inte alltid lyssnar men faktiskt alltid kan lyssna på (oavsett period/humör): Haha, kommer ihåg förut när vi hade riktiga The Strokes, The Coral, The Bravery och Hot Chip-maraton över MSN. Good times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Haha, kommer ihåg förut när vi hade riktiga The Strokes, The Coral, The Bravery och Hot Chip-maraton över MSN. Good times. Glöm inte Del Shannon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Glöm inte Del Shannon! Hahaha, justja... Haha, fan vad längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Whitechapel Chelsea Grin Molotov Solution The Mars Volta The Dillinger Escape Plan Foreign Beggars Dave Matthews Band Är väl det som rullas mest nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Swingfly! Hela skivan God Bless The IRS är galet bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Hoola Bandoola Band Nationalteatern Björn Afzelius Eminem Simon & Garfunkel Beatles Fedt med chillz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Behöver jag ens nämna The Protomen? Really? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts