Plaisir Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 OM man bortser från de band jag alltid tycker om riktigt mycket så: Yellowcard Parken Poison Skindred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Mötley Crüe Guns N' Roses AC/DC Alice Cooper Fast jag lyssnar inte bara på dom banden för tillfället, jag lyssnar alltid på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 :hm: Explosions In The Sky BMTH Architects This Will Destroy You Band of Horses. Lyssnar väldigt flitigt på alla dessa just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Metallica AC/DC Kotiteollisuus Volbeat Stratovarius Rammstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Mest Chameleon Circuit nu. Sedan de som alltid finns, som Franz Ferdinand, Electric Light Orchestra och Arctic Monkeys. Men de lyssnar jag inte speciellt mycket på nu. Bara / mest Chameleon Circuit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Peter DohertyGirl TalkLadyhawkeLykke Li Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Metro Station, Patti Smith och Hellogoodbye denna veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Lately har det blivit mycket Bathory, Abigor, Cryptopsy och Summoning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 För stunden är det en hel del RATM, Beastie Boys, Michael Jackson och Värmlandspojkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 För stunden är det en hel del RATM, Beastie Boys, Michael Jackson och Värmlandspojkarna. Hmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Sedan förra sommaren har jag lyssnat extremt mycket på Perkele och Gatans Lag http://www.youtube.com/watch?v=ZbExaxOLdDw Sommarmusik! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Glasvegas och Modest Mouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Top5 senaste sju dagarna är.. *trumvirvel* The Beatles The Rolling Stones Imperiet Michael Jackson Boston Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 El Ten Eleven Post-rock är helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Just nu rullar det mest i Hollywood Undead, Skid Row, Mötley, Creed, Kiss, och Whitesnake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 just nu lyssnas de mest på Daughtry, Gavin Degraw, Nickelback, Takida och lite kings of leon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Jag har senaste månaderna i princip bara lyssnat på hip hop och kringliggande genrer, I AM NOT SHITTING YOU. Faktum är ju att det är något helt "fel" med att vita, 19-åriga pojkar från Stockholm sitter och fördjupar sig i det, nu pratar jag väl inte kanske triphop, men ändå. Vad hände med målgruppen? Sjukt bra är det åtminstone, jag önskar snart att kunna besvara frågan "vad lyssnar du på musik dårå?" med ett ärligt "allt, förutom metal samt hälsosamma mängder "indierock"". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Jag har i minst en månad lyssnat nästan helt oavbrutet på (hed) PE. Det är jävligt najs, men ändå lite irriterande. Antar att det är favoritband för tillfället då liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Just nu lyssnar jag väldigt mycket på Mono. Typ det bästa som har hänt Japan sen sushi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 - Noisecontrollers - Endymion - Headhunterz/Wildstylez (Project1) - Nas - Jedi Mind Tricks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts