kicken Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Vad man lyssnar på mycket och lite förändras väldigt ofta. Musiksmaken kan även den förändras. Det är omöjligt att lista sina favoritband och artister genom alla tider, så därför tänkte jag det vore smart med en tråd där man kan ändra sig. Här kan ni då skriva vad ni gillar mest för tillfället. P-C verkar älska Lykke Li at the moment och mitt favoritband för tillfället är The Sounds. Frågan är då, vilka är era favoritband och artister för tillfället? Min top fem at the moment: The SoundsAnna TernheimHåkan HellströmHollywood UndeadHello Saferide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Om man bortser från AC/DC och Metallica som alltid finns där, så är de fem band jag för tillfället lyssnar på: PanteraMelanie CAnnihilatorVolbeatFoo Fighters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Ungefär SwashbuckleBring Me The HorizonAugust Burns RedPitchshifter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Tool Oomph! KoRn The Prodigy (Experience) Theory of a Deadman The Qemists. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Slipknot Saosin Agalloch Månegarm Enter Shikari Lamb of God Carpathian Forest Dark Funeral Gorgoroth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Topp fem just nu, vilka är en salig blandning. God Help the GirlLily AllenThe ClienteleGhettosocks16 Horsepower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Vampire Weekend Florence Valentin Bob Hund Parken Dexys midnight runners Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Mina Top 5 just nu: Chali 2na / Jurassic 5Peter DohertyGirl TalkMichael JacksonBob Dylan Jag har målat fönster i hela dagarna i lite mer än en veckas tid nu och har haft musik i öronen hela tiden. I och med att händerna ofta är kladdiga och upptagna så kan man inte byta låt så ofta, därför har det blivit att lyssna igenom album man inte orkat göra annars. Utplockade Bob Dylan låtar gick t.ex. konstant i 3 timmar häromdagen. Man har även tid att tänka lyssna på texterna och analysera musiken vilket inte är varje dag man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Johnny Cash Dropkick Murphys Flogging Molly Street Dogs The Tossers The Briggs Andrew W.K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Volbeat Nickelback The Rembrandts (mest Friends-låten ) Lily Allen Mest de som rullar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Vampire Weekend Florence Valentin :yes: Plus Kings of Leon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Oasis The Strokes Muse Kasabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Just nu.. hmm.. just nu.. The Cure Vampire Weekend Ladyhawke Kavinsky Vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Enligt Lastfm så är dessa artister mina top5 de senaste sju dagarna. The EnemyGuns N' RosesEric ClaptonRazorlightCream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 :yes: Plus Kings of Leon. Det är taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) Muse - Ska fan ta och se dom när dom kommer till Stockholm. Helt sjuka live. Bob Dylan - Eller, ja. Hurricane, Bankrobber, All along the watchtower och Jokerman är låtarna som klarade sig till min playlist. ( Då hurricane är den mest spelade i hela playlisten, fyfan vilken jävla bra låt.) The Clash - Inget att tilläga. Sjukt bra band helt enkelt. Oj, Volbeat får inte glömmas. Det är väl det som är värt att nämna för tillfället Fråga till The Dude också ang. Dylan. Vilka låtar var det du plockade ut? : > Redigerad 29 juni, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 ToolPanteraRaubtierKillswitch EngageSonic SyndicateNirvana Ser det ut just nu, Tool i toppen givetvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 (redigerad) In Flames HIM Children of Bodom Scar Symmetry Solution .45 (Älvestams nya projekt, f.d Symmetry vocal) Slipknot Deathstars Deadlock edit; oh. Ingen speciell ordning på dem men ungefär det som rullar i playlists just nu! (: Redigerad 30 juni, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 ToolPanteraRaubtierKillswitch EngageSonic SyndicateNirvana Ser det ut just nu, Tool i toppen givetvis! Kolla grabbar. Killen lär sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 De jag har lyssnat mest på, på sistone: PhoenixKasabianThe EnemyDeath Cab For Cutie Jag har svårt att välja favoriter. Blir att jag lyssnar på det som är nytt, eller det som passar för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts