unamed94 Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Jag tänkte fråga angående hur man får vänner i borderlands? jag spelar på pc för övrigt jag vet även att man kan skapa private game/server. Mitt gamespy id: pontquake. adda om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) Jag tänkte fråga angående hur man får vänner i borderlands? jag spelar på pc för övrigt jag vet även att man kan skapa private game/server. Mitt gamespy id: pontquake. adda om du vill. Du går in på menyn (ESC) och trycker på invite friends (tror jag), sen trycker du på A och skriver sedan in användarens namn du vill adda. Man är ju bara tvungen . Redigerad 7 februari, 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Kan man spela Borderlands co-op offline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
unamed94 Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Okej är det någon som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Kan man spela Borderlands co-op offline? Endast på konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Endast på konsol. Bra, jag ska nog köpa det på 360 och köra co-op med en kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Endast på konsol. Nej, man kan spela co-op offline på pc med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Fan vad jag har nött Borderlands de senaste dagarna. Började spela i onsdags, och har gjort alla quests i Arid Badlands, både side quests och main quests. Ska ta mig till New Haven nu. Skitskoj spel, helt i min stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Bra, jag ska nog köpa det på 360 och köra co-op med en kompis! Jag köpte det och lirade ungefär 7-8 timmar häromdagen i co-op med en kompis men sedan dess har jag inte rört det. Det känns som om spelet bara är roligt i co-op so...vill någon spela Boderlands på 360 någon dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 :wub: Älskar Kanye West skämtet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Borderlands goes to ELEVEN! You may have seen some games raise their level cap by 5, or maybe even 10, but with The Crimson Lance Assassination Squads wreaking havoc and Crawmerax the Invincible being all invulnerable and stuff we knew you'd need more than just 10. And that's why Borderlands goes to ELEVEN! The Secret Armory of General Knoxx adds new guns, new Class Mods, new vehicles, new missions, and increases the level cap by ELEVEN. Once you factor in all the new enemy types that need killing you're going to need eleven just to keep up. The Secret Armory of General Knoxx is an add-on pack for Borderlands that raises the level cap to 61, adds new guns, vehicles, Class Mods, shields, enemy types, and missions. In other words...best add-on ever. Of all time. Forever. The End. Älska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Borderlands.The.Secret.Armory.of.General.Knoxx.DLC-RELOADED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Är det bara jag som tröttnade lite snabbt på Borderlands? Kände att det vart tråkigt efter ett tag spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Är det bara jag som tröttnade lite snabbt på Borderlands? Kände att det vart tråkigt efter ett tag spelande. De flesta jag känner säger det. Därför orkar jag inte nöta det, utan spelar det lite casual! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Själv älskar jag spelet, det är helt i min stil! Jag har alltid gillat RPG-spel där det finns oändligt med vapen/gear-alternativ, så det är mumma att öppna kistor och sitta och jämföra vapen för att se vilket vapen som skulle passa min spelstil bäst. Jag stressar inte fram i storyn heller, jag åtar mig alla quests som låses upp, sedan gör jag questen i den ordning och takt jag vill. Oftast brukar det bli side quests först och main quests i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Är det bara jag som tröttnade lite snabbt på Borderlands? Kände att det vart tråkigt efter ett tag spelande. Jag håller med dig. Men nu får jag faktiskt lite lust att spela igen, men icke.. Orkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Kör ni alla Co-op? Det är det som är det roliga. Borderlands i singleplayer är bara tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Kör ni alla Co-op? Det är det som är det roliga. Borderlands i singleplayer är bara tråkigt. Lirar antingen Single Player eller split screen med en polare, split screen-versionen av spelet är superskoj. Jag lirar hellre Single Player än online med okända personer, jag är rädd att det ska vara som i Diablo att man börjar speeda om man skulle hamna med höglevlade som vill hjälpa en med progress, jag vill hellre köra ensam och i ett långsamt tempo. När jag sedan har klarat storyn en gång så så kommer jag ju självklart att ge mig ut online och speeda fram för att hitta bra loot. Men just när jag spelar igenom spelet första gången så vill jag köra ensam och i ett lugnt tempo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Borderlands är nog roligaste LAN-spelet jag någonsin spelat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Någon som fortfarande lirar detta? Jag passade på att köpa Underdome och Secret Armory DLC och eftersom min gamla karaktär är borta så gjorde jag en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts