Sniper Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 OM man helt spontant får lust att lira lite LAN med en polare... vad ska man använda för program och hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 OM man helt spontant får lust att lira lite LAN med en polare... vad ska man använda för program och hur? Inget. Logga bara in online, det finns inget kopieringsskydd what so ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 (redigerad) Inget. Logga bara in online, det finns inget kopieringsskydd what so ever! Haha, vad trevligt av dem! Genom LAN eller Internet? Edit: Det var nog ganska uppenbart ändå Redigerad 15 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Någon som testat Borderlands.The.Zombie.Island.of.Dr.Ned.DLC? Skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 (redigerad) Jag har inte hunnit testa att spela online än men jag har läst att många har problem med Port-forwarding och andra problem... Måste man göra det här... http://www.youtube.com/watch?v=E_qsCPFXSgc eller ...ifall man "lirar en verision från cornflakespaketet" och vill host:a? --- Hur fungerar de olika klasserna i Coop? Hur funkar Phasewalk i Coop... pausas spelet för medspelarna då? Redigerad 16 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Jag har inte hunnit testa att spela online än men jag har läst att många har problem med Port-forwarding och andra problem... Måste man göra det här... http://www.youtube.com/watch?v=E_qsCPFXSgc eller ...ifall man "lirar en verision från cornflakespaketet" och vill host:a? --- Hur fungerar de olika klasserna i Coop? Hur funkar Phasewalk i Coop... pausas spelet för medspelarna då? Pausas? Nä, nå Lillith springer bara jävligt snabbt och blir "osynlig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 ...ifall man "lirar en verision från cornflakespaketet" och vill host:a? Va? Nej, om du vet hur man och kan öppna portar så är det väl inga problem, då är det där bara ett onödigt extrasteg. Det är precis samma sak om man köpt spelet för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Va? Nej, om du vet hur man och kan öppna portar så är det väl inga problem, då är det där bara ett onödigt extrasteg. Det är precis samma sak om man köpt spelet för övrigt. Jag vet ungefär hur man öppnar portar men vilka portar ska öppnas osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Jag vet ungefär hur man öppnar portar men vilka portar ska öppnas osv? 7777 (TCP/UDP) 28900 (TCP) 27900 (UDP) 28910 (TCP) 28902 - not in the readme, but opening this port helped alot of people Jag är inte säker dock, det där var vad jag fick fram efter en snabb googling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 (redigerad) Jag är inte säker dock, det där var vad jag fick fram efter en snabb googling. http://www.portforward.com/english/applica...rlandsindex.htm Yay! --- 2-Player Co-op. Vilka klasser är bäst tillsammans? Tips på build till de två klasserna? Redigerad 16 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 16 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 har mest kört som Soldier och jag rekommenderar att spendera i medic skill tree. en hyffsad build. skill tree om du vill kolla på dom andra är det bara att ta bort siffrorna och byta namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Åh fyfan vad KUL! Coop är äg!! Tack för builden -Razz-! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Borderlands Passes 2 Million Sold Worldwide "Borderlands from 2K Games has now sold over 2 million units worldwide and has established itself as a key franchise for Take-Two, for which the Company has long-term publishing rights," the release said. Fans should probably expect a sequel or two. Tips om skills för Brick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 http://www.borderlandsthegame.com/skilltre...050500550555505 Så skillar jag, 2 shotguns och 2 rocket launchers. Dör i stort sett hela tiden men det är hela grejen med speccen (diehard är hur bra som helst), man springer nära fienden och skjuter sig själv i fötterna med rocket launcher mer eller mindre Funkar det inte tillräckligt bra så meleear man dem för Dazen, springer en bit bort och mösar på med shotgun. Berserk använder jag för HP-regen och för tanking. Inte det bästa kanske men utan tvekan det roligaste, jag har prövat runt en hel del. Byt en shotgun mot assault rifle om det behövs, shotgun 2 som jag använder har jättebra accuracy så den används som sniper nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 http://www.borderlandsthegame.com/skilltre...550000005005505 http://www.borderlandsthegame.com/skilltre...550000005005500 Melee/rocket. Heavy handed om du föredrar melee, master blaster om du föredrar rocket launcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Tack för specsen! Jag har nu nästan klarat storyn med min lvl 32 Support/Medic soldier (dags att döda en viss Baron)! Siren är klar för Dahl Headlands som level 22 med Element-spec. Brick sitter redan i Dahl Headlands fast han bara är level 21... utan specs... =P Snipern är bara level 11 eller nåt sånt för det var tråkigt. http://img64.imageshack.us/img64/8039/borderlands200912191748.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Orka gibba med lvl 50's. Och är du vid baronen har du en bit kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Orka gibba med lvl 50's. Och är du vid baronen har du en bit kvar. Jag kör public, så jag kan inte direkt bestämma vem som joinar osv. Har någon lust att spela, skriv det så invite:ar jag. Kan iofs Friend-requesta genom Gamespy grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Jag kör public, så jag kan inte direkt bestämma vem som joinar osv. Har någon lust att spela, skriv det så invite:ar jag. Kan iofs Friend-requesta genom Gamespy grejen. jag kan gibba lite. lvl 40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 jag kan gibba lite. lvl 40. Då måste jag har ditt IGN så jag kan adda dig som friend ikväll Är f.ö. på vägen till the Vault nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts