Sniper Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Nu har jag spelat igenom spelet, dags för runda 2. Storyn var lite trist, men vem bryr sig. Left 4 Dead har kass/obefintlig story men multiplayerläget gör spelet fantastiskt. Samma här. Hur många timmar tog det att spela igenom? Körde du bara online eller testade du singleplayer också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 (redigerad) Ingen koll på timmar. Runt 10 kanske. Spelade bara online på den karaktären. Men efter att man har varvat spelet så kan man spela en andra runda som är svårare men har bättre vapen, lite som i Diablo. Spelet är långt ifrån över efter att man varvat det första gången. Redigerad 6 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Vilka portar skulle man öppna för att spela online samt hosta server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 7777 both 28900 tcp 27900 udp 28910 tcp 28902 both De där. --- Buggiga skit. När jag joinade en kompis game idag så försvann alla mina skillpoints och weapon profiencies. Jag letade efter en fix men det verkade inte finnas någon, så jag hämtade en trainer som gav mig unlimited skill points... Och nu har jag tröttnat. Som alltid med fusk så förstör det hela upplevelsen och det känns meningslöst att spela vidare. Level 42 blev jag i alla fall, det var kul så länge det varade. Jag får väl vänta till expansionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Ingen koll på timmar. Runt 10 kanske. Spelade bara online på den karaktären. Men efter att man har varvat spelet så kan man spela en andra runda som är svårare men har bättre vapen, lite som i Diablo. Spelet är långt ifrån över efter att man varvat det första gången. Gjorde du bara mainquestet då eller, för det kan omöjligt gått så snabbt annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 7777 both 28900 tcp 27900 udp 28910 tcp 28902 both De där. --- Buggiga skit. När jag joinade en kompis game idag så försvann alla mina skillpoints och weapon profiencies. Jag letade efter en fix men det verkade inte finnas någon, så jag hämtade en trainer som gav mig unlimited skill points... Och nu har jag tröttnat. Som alltid med fusk så förstör det hela upplevelsen och det känns meningslöst att spela vidare. Level 42 blev jag i alla fall, det var kul så länge det varade. Jag får väl vänta till expansionen. Hm dom som är tcp udp rök jag both på eller jag öppnade portarna sen satte ja på both. Följde Portforward guide och där står det both på alla. --- Där ser man då har både konsol och PC lirare samma problem :/ Då törs jag inte sätta mig lira online iallafall såfall gör jag en ny gubbe. Eller väntar på en patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Gjorde du bara mainquestet då eller, för det kan omöjligt gått så snabbt annars? Typ. Gjorde några sidoquest här och där, jag gjorde många sidoquest EFTER mainquestet men den tiden räknade jag inte in. Sedan var det säkert lite mer än 10h, tiden går fort när man har roligt. Hm dom som är tcp udp rök jag both på eller jag öppnade portarna sen satte ja på both. Följde Portforward guide och där står det both på alla. --- Där ser man då har både konsol och PC lirare samma problem :/ Då törs jag inte sätta mig lira online iallafall såfall gör jag en ny gubbe. Eller väntar på en patch. Nejdå, bara backupa din sparfil och lira på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 11 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 DLC släpps den 24:e November och kommer att kosta ca 80-90kr. den heter "Zombie island of Dr.Ned" och kommer att inehålla nya platser att besöka, mer quests, speciella vapen och såklart zombies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Kanske kan få upp mitt Borderlandssug igen! Det dog halft när jag var tvungen att fuska, och den andra hälften dog när jag upptäckte Dragon Age: Origins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 DLC släpps den 24:e November och kommer att kosta ca 80-90kr. den heter "Zombie island of Dr.Ned" och kommer att inehålla nya platser att besöka, mer quests, speciella vapen och såklart zombies. Awesome. Bilderna var tilltalande också. Kan verkligen bli kul med Borderlands stil+zombies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 11 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 dlc video preview Click me damn it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 dlc video preview Click me damn it! Awesome. Fast lite synd var det att dem spawnar "överallt" omkring en. Hur kul är det att vara sniper då? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Awesome. Fast lite synd var det att dem spawnar "överallt" omkring en. Hur kul är det att vara sniper då? :/ Det är alltid kul att vara Sniper. Jag har aldrig tråkigt! Men iaf, att snipra Zombies känns inte riktigt rätt. När det är Zombie-slakt så är det up-close som gäller, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Det är alltid kul att vara Sniper. Jag har aldrig tråkigt! Men iaf, att snipra Zombies känns inte riktigt rätt. När det är Zombie-slakt så är det up-close som gäller, imo. Jo, så man kanske får köra Brick när man spelar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Kan man ratta denna i Borderlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Kan man ratta denna i Borderlands? Nej, däremot får man gå omkring på den och göra saker som jag inte tänker spoila, men det involverar mycket blod och mycket kroppsdelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Synd att det ska vara så "tecknad" grafik . Är det något som ni stör er på? Redigerad 9 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Synd att det ska vara så "tecknad" grafik . Är det något som ni stör er på? Nej det passar perfekt, spelet ska inte ha grötig grafik i tusen olika nyanser av brunt. Det här är inget jätteseriöst eller realistiskt spel, det går ut på att ha roligt och då passar den tecknade stilen jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Nej det passar perfekt, spelet ska inte ha grötig grafik i tusen olika nyanser av brunt. Det här är inget jätteseriöst eller realistiskt spel, det går ut på att ha roligt och då passar den tecknade stilen jättebra. Jag tycker att den cell-shadeliknande/teknatliknande grafiken får spelet att bli grötigt, som du säger. Men det kanske bara är leveldesignen eller någonting sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Sådärja... tänkte testa spelet lite. Tips på en bra karaktär? Pros/Cons typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts