Neat Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Ett litet tips till er som kanske har problem att spela online med era kompisar. Använd Garena, det funkar utmärkt. Finns att ladda ner på deras hemsida. http://www.garena.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Ett litet tips till er som kanske har problem att spela online med era kompisar. Använd Garena, det funkar utmärkt. Finns att ladda ner på deras hemsida. http://www.garena.com/ Hur fungerar det? Vore trevligt om det fanns något program som kunde koppla ihop en med randoms att spela med. Jag installerade det igår, trevligt lir. Nu har jag några frågor: - Jag började i singleplayer, kan jag fortsätta på samma karaktär i multiplayer? - Jag valde soldier, kommer jag någonsin få chansen att testa de andra klasserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 - Jag började i singleplayer, kan jag fortsätta på samma karaktär i multiplayer? - Jag valde soldier, kommer jag någonsin få chansen att testa de andra klasserna? - Ja, du kan välja om du ska fortsätta på samma eller börja på en ny från det första uppdraget. - Ja, du kan börja på en ny klass när som helst, dina gamla är kvar, och så kan du vänta tills nästa playthrough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Jag hade hoppats på att man fick känna på alla klasser lite innan man gjorde sitt val. Nåväl, gjorde en ny igen för jag började spela med en kompis. Siren, den var väl okej. Spelet är iaf JÄVLIGT kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Någon som vill spela med mig från början? Polarna som jag tänkte spela med är så jävla sega och har aldrig tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Någon som vill spela med mig från början? Polarna som jag tänkte spela med är så jävla sega och har aldrig tid. Fan, vänta några dagar så är jag med. Måste bara få uncharted 2 sålt. Sen köper jag spelet. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Någon som vill spela med mig från början? Polarna som jag tänkte spela med är så jävla sega och har aldrig tid. Jag kanske kan men ett problem bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Jag kanske kan men ett problem bara Snälla, låt oss höra vad ditt problem är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Fan, vänta några dagar så är jag med. Måste bara få uncharted 2 sålt. Sen köper jag spelet. =/ Vice, alltså till PC. SilentViper: Jag har nog samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) *Glöm det* Redigerad 1 november, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 *Glöm det* Du svarar inte på steam så jag skriver väl här, logga in på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Du svarar inte på steam så jag skriver väl här, logga in på msn okej! Svarar inte på steam? Du har inte skrivit? Redigerad 1 november, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Är redan uppe i +24 timmar playtime... Ovärt, fast jag har haft otroligt kul ändå. Spelar man Borderlands med sköna människor så är det fan svårslaget alltså, tiden flyger iväg snabbare än man tror är möjligt. Just nu årets näst bästa spel för mig. Brick är roligast att spela imo, han är badass som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Eftersom jag har spelet ja *host* kan jag köra multiplayer ändå? Testade logga in på ett av mina gamespy id och kunde välja server etc men när jag joinade fick jag "Connection to the host lost" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Eftersom jag har spelet ja *host* kan jag köra multiplayer ändå? Testade logga in på ett av mina gamespy id och kunde välja server etc men när jag joinade fick jag "Connection to the host lost" Så är det alltid. Det är bara att försöka några gånger så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Någon som vill spela med mig från början? Polarna som jag tänkte spela med är så jävla sega och har aldrig tid. Erbjudandet står kvar? Har väl samma "problem". Fan, vänta några dagar så är jag med. Måste bara få uncharted 2 sålt. Sen köper jag spelet. =/ Vad hade du tänkt sälja det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Så är det alltid. Det är bara att försöka några gånger så funkar det. Ah okej så inge oroa över sig? Btw vi borde gö en hamachi server och så kan vi en del gtasajtare spela tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Ah okej så inge oroa över sig? Btw vi borde gö en hamachi server och så kan vi en del gtasajtare spela tillsammans Jag har testat med Hamachi som snabbast, verkade inte fungera. Adrian G: Japp, det står nog kvar. Vice: Jag är också intresserad av att köpa Uncharted 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Hamachi behövs inte, online funkar fint gott folk. Har spelat massor med kompisar online - ni måste emellertid öppna lite portar för att kunna hosta. Jag är level 29 nu, spelet blir bara roligare för var dag som går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Nu har jag spelat igenom spelet, dags för runda 2. Storyn var lite trist, men vem bryr sig. Left 4 Dead har kass/obefintlig story men multiplayerläget gör spelet fantastiskt. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts