Vice. Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 "Extra Ships Optional Endless - Survive 7 minutes without dying" Har gjot detta men får inte trofen? Även denna har jag gjort men får inte den heller: "Close Encounters Survival - Survive 45 seconds without shooting or using bombs" Why? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Du vet att ca fem troféer kräver expansionspaketen? Just de där två är jäkligt svåra, jag har fortfarande inte tagit dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Du vet att ca fem troféer kräver expansionspaketen? Just de där två är jäkligt svåra, jag har fortfarande inte tagit dem. Aha, det är därför? Tack. Är DE svåra, fan jag klarar inte ens första planeten. Dör på bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts