RavenE Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Jag hörde att det finns 17 000 biljetter, men 1 500 000 intresserade. Vilket tryck det lär vara på't. Såldes biljetter på Ebay för.. 500.000, ungefär. Så tryck på biljetter har det varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Såldes biljetter på Ebay för.. 500.000, ungefär. Så tryck på biljetter har det varit! Jösses jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Jag hörde att det finns 17 000 biljetter, men 1 500 000 intresserade. Vilket tryck det lär vara på't. Lottades inte biljetterna ut? Eller var det någonting jag fick om bakfoten bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Lottades inte biljetterna ut? Eller var det någonting jag fick om bakfoten bara? Jo, tror det var så. Så då tog några chansen och sålde dom och drog in lite cash! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 De som fick biljetterna från lottningen fick två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Såldes biljetter på Ebay för.. 500.000, ungefär. Så tryck på biljetter har det varit! Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Källa? Såldes för nära en miljon. Aftonbladet som hade hittat annonser på Ebay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 kommer det gå i repris eller finnas nånstan man kan se det igen? en vän till mig är typ helt galen för att hon missar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Jag tyckte att det var en rätt fin ceremoni han fick, och jag ska väl erkänna att jag fick en liten klump i halsen när hans familj skulle hålla tal, speciellt hans dotter som bröt ihop, stackarn. Tyckte även att det var rätt fint när dom spelade man in the mirror och riktade strålkastaren mot micken. http://www.youtube.com/watch?v=bhqR-ANRrvk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts