Jacker Skrivet 27 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Vi hade funnits även om WWII inte hade blivit av. Sverige är ett litet obetydligt land som ändå var tyskvänligt. Det som hade varit kul var om tyskarna hade vunnit kriget. Om man bortser från judeutrotningen så var Hitler egentligen föregångaren till EU. Hela Europa skulle blivit en stor stat och det hade gott att resa genom hela EU utan pass. Fett som fan. Och tågen hade gått i tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Och tågen hade gått i tid! Det här är däremot en tråd som... spårar ur. *ba dump pschht* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Det var inte kul att han dog... Nu ska de genomsöka hans läkares bil om han skulle kunna tagit överdos på dågot... Kan finnas flera anledningar till varför han skulle gjort det... bla hade han en halv miljon dollar i skulder. Och han visade att han inte mådde bra för han skulle snart göra sin sista konsär eller vad man nu ska kalla det ågon gång i år. Han blev bara 50. Han var en mycket bra sångare och jag önskade att han fanns kvar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Vi hade funnits även om WWII inte hade blivit av. Sverige är ett litet obetydligt land som ändå var tyskvänligt. Det som hade varit kul var om tyskarna hade vunnit kriget. Om man bortser från judeutrotningen så var Hitler egentligen föregångaren till EU. Hela Europa skulle blivit en stor stat och det hade gott att resa genom hela EU utan pass. Fett som fan. Du tror verkligen det? Jag är väldigt säker på att vi inte hade funnits, och en hel del annat med det. Våra föräldrar samt mor/farföräldrars beslut måste ha påverkats av andra världskriget. Utav det de hörde på nyheterna etc. Det var inte kul att han dog... Nu ska de genomsöka hans läkares bil om han skulle kunna tagit överdos på dågot... Kan finnas flera anledningar till varför han skulle gjort det... bla hade han en halv miljon dollar i skulder. Och han visade att han inte mådde bra för han skulle snart göra sin sista konsär eller vad man nu ska kalla det ågon gång i år. Han blev bara 50. Han var en mycket bra sångare och jag önskade att han fanns kvar :D Mjo. Men han har väl nog rätt mycket pengar så de där miljonerna ska väl inte var så mycket problem att återbetala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 (redigerad) "Jackson Five is going on a tour again, I heard." "Really?" "Yeah. It's even a sweet deal, the tickets are 20% off." HAHAHAHHAAH Redigerad 27 juni, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 "Jackson Five is going on a tour again, I heard." "Really?" "Yeah. It's even a sweet deal, the tickets are 20% off." HAHAHAHHAAH Hahah fick läsa om den 3ggr innan jag förstod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Mjo. Men han har väl nog rätt mycket pengar så de där miljonerna ska väl inte var så mycket problem att återbetala? Det var just det han inte hade, dels därför han skulle göra spelningarna i England, för att få ihop pengarna, men läste att han hade en "hemlig" gömma med pengar om nått skulle hända honom som han lämnar över till barnen. Tragiskt är det iallafall, en stor artist, en av dom bästa, lyssnade på honom som fan när jag växte upp, riktig combo-breaker från det jag annars lyssnade på när jag växte upp, men det är nått med han och hans musik som jag fastnade för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Du tror verkligen det? Jag är väldigt säker på att vi inte hade funnits, och en hel del annat med det. Våra föräldrar samt mor/farföräldrars beslut måste ha påverkats av andra världskriget. Utav det de hörde på nyheterna etc. Ska du tänka så så skulle ingen funnits. Om inte min morsa hade ätit den där glassen 1976 så skulle jag inte funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Du tror verkligen det? Jag är väldigt säker på att vi inte hade funnits, och en hel del annat med det. Våra föräldrar samt mor/farföräldrars beslut måste ha påverkats av andra världskriget. Utav det de hörde på nyheterna etc. Hahaha, är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Vi hade funnits även om WWII inte hade blivit av. Sverige är ett litet obetydligt land som ändå var tyskvänligt. Det som hade varit kul var om tyskarna hade vunnit kriget. Om man bortser från judeutrotningen så var Hitler egentligen föregångaren till EU. Hela Europa skulle blivit en stor stat och det hade gott att resa genom hela EU utan pass. Fett som fan. Eftersom jag är så jävla speciell måste jag bara påpeka att jag inte hade funnits om det inte var för WW2. Kriget fick farfar att sticka från Norge där han träffade farmor. Ontopic though, jag bryr mig inte. Jag har inte läst igenom tråden faktiskt, men jag har sett andra som skrivit att poppen nu har dött. Låter lite bullshit enligt mig eftersom han inte tillfört något nytt såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Säga vad man vill om Michael Jackson och hans förehavanden men han var en av vår tids historiens största artister. En ikon. Jag kommer personligen inte att "sakna" honom på något sätt men jag har stor respekt för hans livsverk. Fan vad jag är less på MJ nu, lyssnar P3 i bilen när jag jobbar, varenda jävla program idag har på något sätt berört MJ's bortgång, 80% av all musik som spelats idag har varit MJ. Visst han var stor och visst han dog i natt, men någon jävla måtta får det väl ändå vara? Inte ens Christer kunde låta bli att ta upp ämnet. Fy fan. That's mainstream-radio for ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 http://www.lolblog.co.uk/wp-content/uploads/2009/06/5c4219cd75c9cbdd00fcad48f2e5b886.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 http://www.lolblog.co.uk/wp-content/uploads/2009/06/5c4219cd75c9cbdd00fcad48f2e5b886.jpg "Michael Jackson ska inte kremeras. Eftersom att han består till 85% plast så ska han istället smältas om till Legobitar, så att barn kan fortsätta att leka med honom." Det känns lite konstigt att han är död, men det var väldigt länge sen jag lyssnade på hans musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 "Police Say Michael Jackson's Death could be suspicious. They're currently looking for a Smooth Criminal, He could be black or white but he's definitely Bad & Dangerous. They got fingerprints off The Wall and they Say Say Say there was a Man in the Mirror, so he Has to be there. They would like Ben and Billy Jean to come forward but they don't want to be Starting something. Police say they Don't stop 'till they get enough as they found blood on the dance floor, Its going the be a tough case but they will Beat it. Police say its a real Thriller." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 När min syrra berättade blev jag inte nåt förvånad. Det känns som han har varit ett vandrande lik de senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Minneskonsert visas på 4:an halv åtta. Man kan följa livesändningar från begravningen på aftonbladet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Minneskonsert visas på 4:an halv åtta. Man kan följa livesändningar från begravningen på aftonbladet just nu. TV4+ visar också livesändning, samma sänds på Expressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 kommer det gå i repris eller finnas nånstan man kan se det igen? en vän till mig är typ helt galen för att hon missar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Jag hörde att det finns 17 000 biljetter, men 1 500 000 intresserade. Vilket tryck det lär vara på't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts