Jacker Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 http://www.metro.se/se/article/tt/2009/06/...michaeljackson/ Det här kändes ju rätt oväntat. Har aldrig direkt lyssnat på Jackson, men han var ju en mycket stor artist som också haft stort inflytande. "Thriller" brukar ju anses vara ett av de bästa musikalbum som någonsin gjorts. Pedofil eller inte - han var en viktig artist och förtjänar att bli ihågkommen som en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) "I heard his performances are to die for." "I that last show was a killer performance." Inte en större förlust för mig, men det är väl alltid tråkigt när någon "stor" dör. Good night, sweet prince. Redigerad 25 juni, 2009 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 VA? Tråkigt och framför allt oväntat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) Nu hoppas jag Umberto sitter på vakt och ser till att folk skärper sig och inte gör detta till en "R.I.P."-tråd. Michael Jackson, hmm.. en del bra musik I guess. Levde inte riktigt på hans storhetstid så han har inte haft något stor påverkan på mig. ajja, dream well sweet king of pop. edit: lol, xstreem. Redigerad 25 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Verkligen inte en lounge-tråd. De som tänkt se hans spelningar är ultraägda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) Tittar på CNN på tv. De säger att de inte vet om han är död än! Men antagligen är han det. Om så är fallet vill jag bara säga: RIP M.J. KING OF POP! Världens bästa sångare enligt mig. Vilken röst! Är faktiskt chockad! Redigerad 25 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Vem ska bli medians nya pedofil? Poll någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) Nu säger CNN att han är i koma! Hjärnan funkar inte! De har bett hans familj att komma till sjukhuset! Nu säger de 100% att han är död! Redigerad 25 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Nu säger CNN att han är i koma! Hjärnan funkar inte! De har bett hans familj att komma till sjukhuset! Nu säger de 100% att han är död! Inte enligt Wiki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Inte enligt Wiki Hihi CNN uppger att L.A Times säger att han är död. Kollade deras hemsida, där står det att han dog efter att ha hamnat i koma. Världen har förlorat en riktig stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 En stor förlust tycker jag. Han hade inte titeln Kung av Pop för inte. Även om jag själv inte var vidare tilltalad av hans musik så kommer han nu bli en stor legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) Jag har heller aldrig varit något större fan av Michael Jacksons musik, men det är ändå en stor förlust eftersom han lämnade ett så pass stort avtryck på dagens pop. Vila i Frid! Redigerad 25 juni, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Jävlar i havet, det var oväntat. Well, R.I.P i guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Nu kanske jag kan få tummen ur, och spela Moonwalker. Men, ingne förlust för mig. Bryr mig inte direkt om honom eftersom jag inte rör pop-genren either. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) You: Hello Stranger: hi i'm Michael Jackson and i'm fine WFFFFFFFF Redigerad 25 juni, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Känner inte något speciellt till att han är död. Har väl mest sett han som ett psykfall dem senaste åren som levt på gamla låtar. Hörde "Beat it" senast idag, ganska bra låt för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Is Michael Jackson still alive? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Is Michael Jackson still alive? http://ismichaeljacksonazombieyet.com/ -------------- Har inte lyssnat direkt mycket på hans musik, men han var helt okej, I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Det är Michael Jackson-tema på 4chan, hurra! What's the difference between MJ and Disney Films? Disney films can still touch kidsThe government have released a statement saying that michael jackson cannot be cremated; it is against emission laws, as he is 80% plastic - he must be recycled [*]So Michael jackson announces a 50 day tour, takes all the money and then dies? You've been hit by a smooth criminal --- Personligen beundrar jag Jackson och hans musik väldigt mycket men alla dör och jag är inte direkt ledsen för att det skedde MJ just idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Pja, det är ju våran tids Elvis som har gått bort. Såg en kvinna prata live på BBC innan, och hon sa att det här är större än Elvis död. Michael är så mycket större än vad Elvis var - folk lyssnar på Michael över hela världen. I västvärlden, mellanöstern, Afrika.. Elvis är och var väldigt koncentrerad på sina ställen, även om han var galet stor han också. Känns konstigt att Michael har dött, om jag får säga det själv. Min pappa, speciellt, tog det extra hårt. Jag var med en vän på mitt rum när pappa kom in och gav oss varsitt glas vin, höjde sitt i luften och sa "To Michael". Synd, han var ett stort fan. Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts