Nikla$ Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Hej, jag e nicke och jag har lite konstigt problem... Hela sa-mp funkar inte, jag menar att SA-MP Site funkar inte, SA-MP Forum funkar inte, SA-MP Wiki. Och SA-MP Official, Hosted och Internet funkar inte? SA-MP kan jag spela, men jag kan inte se listorna, fa in på forum och kolla hjälp med att laga min server, etc... Jag bor i finland och en anna från finland har samma problem, har sverige också? Snälla om nån kan fara till SA-MP Forum och ställa en fråga varför det är så? Mvh:Nicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Var typ samma problem som för mig när jag skulle fixa sa:mp men sedan struntade jag i det och avinstallera det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nikla$ Skrivet 5 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Okej, en av mina vänner säger att finland har blivit range-banned från sa-mp service, kan någon far till dom froum och fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Far till dom forum och fråge sjelv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sdhoirm Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Hej! Finland är inte range-bannad från Sa-mp service! Jag känner flera stycken från Finland som hänger där. Angående varför du och din kompis inte kommer in på domänen kan jag tyvär inte svara på. Från och med i går kväll och i skrivande stund är hela domänen nere, det händer ganska ofta och vad det beror på vet jag inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts