jonasskate1 Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Jag har hypercam men det kan jag inte starta när jag spelar. måste stänga ner spelet sedan sätta på det... Kan ni skicka länk till det bästa gratisprogramet?Tack på förhand // jonasskate1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groove_Sami Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Jag har hypercam men det kan jag inte starta när jag spelar. måste stänga ner spelet sedan sätta på det... Kan ni skicka länk till det bästa gratisprogramet?Tack på förhand // jonasskate1 Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 26 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Fraps? Kan bara filma 30 sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 För det går inte att lösa. Hoho. Alla använder Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Kan bara filma 30 sek... Det här kanske kan hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 27 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Kan man inte läggatiill något gratis program så det kan filma längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TealTymn73 Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 har jag redan kan man vara utan den ?? Men då måste man komma ganska nära .. det är inte så lyckat när det gäller fota gymnasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Registrera ditt fraps så blir det skitbra. Edit: Ooops! Märkte inte att fråden är ett halvår gammal, my bad! Redigerad 9 december, 2009 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Registrera ditt fraps så blir det skitbra. Edit: Ooops! Märkte inte att fråden är ett halvår gammal, my bad! Tacka de smarta spambotsen. x) har jag redan kan man vara utan den ?? Men då måste man komma ganska nära .. det är inte så lyckat när det gäller fota gymnasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts