jonasskate1 Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Jag tycker att de är mycket irritarande när man går över gatan och en polis kommer i full fart och kör över en. Vad tycker ni om detta. I IV borde ha tänkt lite mera på det för tex om jag bara krockar i n snut så får jag honom efter mig och om han krockar i mig så händer ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groove_Sami Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Jag tycker att de är mycket irritarande när man går över gatan och en polis kommer i full fart och kör över en. Vad tycker ni om detta. I IV borde ha tänkt lite mera på det för tex om jag bara krockar i n snut så får jag honom efter mig och om han krockar i mig så händer ingenting. Eller hur hatar det fan! skit jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Finns klago tråd för detta. Och man behöver inte gå över gatan när dom kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 25 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Finns klago tråd för detta. Och man behöver inte gå över gatan när dom kommer. Men ååå de kör på trotoaren också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts