Groove_Sami Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Tkr ni att jag ska köpa GTA IV Mitt Grafikkort är 164 men om jag har all Grafikinställningar Lågt på spelet tror ni det kmr funka bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Tkr ni att jag ska köpa GTA IV Mitt Grafikkort är 164 men om jag har all Grafikinställningar Lågt på spelet tror ni det kmr funka bra då? Nej du behöver 200mb+ på grafikkortet sen behöver du pixel shader 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Det är ju inte bara grafikkortet som spelar roll, hur ser din övriga dator ut? Processor, RAM-minne? Det viktigaste är nog ändå en bra processor och grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Det är ju inte bara grafikkortet som spelar roll, hur ser din övriga dator ut? Processor, RAM-minne? Det viktigaste är nog ändå en bra processor och grafikkort. RAM-minne för den delen med om man inte vill sitta på cirka 1 fps hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts