SimonJ Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Hejsan! Jag har en glad nyhet åt alla PSP-ägare! GTA Chinatown Wars är inte längre ett Nintendo DS exklusivt spel, det kommer även att släppas till PSP 1 oktober! Källa: FZ Redigerad 23 juni, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Det kan nog bli kul att testa. Föll visserligen aldrig för det när jag testade DS-versionen, men får väl ge det en chans till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Detta skall självfallet laddas ner illegalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olof97 Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 (redigerad) ... Redigerad 17 mars, 2019 av olof97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Hoppas det ser ut som IV YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Hoppas det ser ut som IV Märks att du är 97a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Märks att du är 97a. Jag är 96:a. Redigerad 12 juli, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag kom på (kom ihåg) att jag haft en ("mar")dröm om Chinatown Wars till PSP. Kommer inte ihåg allt för mycket, men vet att det hade någonting med polygonerna att göra. I chinatown wars är det ju 3D, fast med väldigt lågpolygon... halt? Ni förstår vad jag menar. Vi vet att grafiskt sätt så kommer PSPversionen vara mycket snyggare än DSversionen, då hela spelet är byggt om från grunden för PSP'n, eftersom att de speciella touch-screenfunktionerna inte funkar och att DSgrafiken vore lite löjligt dåligt jämnfört med vad PSP'n kan klara av. Så jag har förväntat mig nya och bättre, högre upplösta texturer och 3dmodeller med fler polygoner. Mardrömmen var som så, att på något sätt så var allting bara gjort i full 2D. Lite konstigt. Ursäkta för en flummig post. Jag tror att jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Första screenshotsen från PSP-versionen kom idag. Ser riktigt nice ut i must say. Ska lätt bli ett köp. Men så jobbigt. Hur fan ska man ha råd med alla spel som kommer i höst. Får bli att hitta något jobb. http://www.rockstargames.com/chinatownwars...cle:psp_screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Första screenshotsen från PSP-versionen kom idag. Ser riktigt nice ut i must say. Ska lätt bli ett köp. Men så jobbigt. Hur fan ska man ha råd med alla spel som kommer i höst. Får bli att hitta något jobb. http://www.rockstargames.com/chinatownwars...cle:psp_screens Fan vad dåligt det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Första screenshotsen från PSP-versionen kom idag. Ser riktigt nice ut i must say. Ska lätt bli ett köp. Men så jobbigt. Hur fan ska man ha råd med alla spel som kommer i höst. Får bli att hitta något jobb. http://www.rockstargames.com/chinatownwars...cle:psp_screens Ser faktiskt kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Första screenshotsen från PSP-versionen kom idag. Ser riktigt nice ut i must say. Ska lätt bli ett köp. Men så jobbigt. Hur fan ska man ha råd med alla spel som kommer i höst. Får bli att hitta något jobb. http://www.rockstargames.com/chinatownwars...cle:psp_screens Nu önskar man att man hade sin PSP kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Fan vad dåligt det ser ut Det ser ju grymt ut. Har du ens sett hur det ser ut på DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Det ser ju grymt ut. Har du ens sett hur det ser ut på DS? Dålig grafik är något man förväntar sig när man köper en DS. Men seriöst, kolla på NPC:s , dom passar fan inte in i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Dålig grafik är något man förväntar sig när man köper en DS. Men seriöst, kolla på NPC:s , dom passar fan inte in i spelet Det är exakt samma layout som GTA:A och det var det inget fel på. På sin tid iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Det är exakt samma layout som GTA:A och det var det inget fel på. På sin tid iaf. Jo, men nu förväntar man sig bättre grafik och gameplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Jo, men nu förväntar man sig bättre grafik och gameplay Du menar att grafiken till PSP-CW inte är bättre än i GTA:A? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Jaha, nu ska det släppas till iPhone också: Spela GTA utan knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Jaha, nu ska det släppas till iPhone också: Spela GTA utan knappar Chinatown blev en flopp på DS.. och nu ska dom göra till iPhone?? Aja, nu har R* iallafall lärt sig att, GTA+Nintendo=fail @Henkibojj: Grafiken är bättre på PsP:cw än på GTA:A Men jag menar att om man kollar på andra spel som finns på PsP:n (ex GTA:vice city stories). Där är grafiken mycket bättre än Chinatown wars på PsP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Chinatown blev en flopp på DS.. och nu ska dom göra till iPhone?? Aja, nu har R* iallafall lärt sig att, GTA+Nintendo=fail @Henkibojj: Grafiken är bättre på PsP:cw än på GTA:A Men jag menar att om man kollar på andra spel som finns på PsP:n (ex GTA:vice city stories). Där är grafiken mycket bättre än Chinatown wars på PsP Kanske för att GTA: CW är ett spel för DS från början? Vad trodde du? Att dom skulle göra om hela spelet så det skulle se ut som LCS eller VCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts