Lucifer666 Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Tjena Ska formatera datorn ha jag tänkt så hur hitta jag sparfilerna å sånt så jag slipper köra om allt sen? Tack på förhand MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Tjena Ska formatera datorn ha jag tänkt så hur hitta jag sparfilerna å sånt så jag slipper köra om allt sen? Tack på förhand MVH Spara allt du vill ha kvar på skivor eller usb minne? Eller om du har någon externHDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 C:\Users\*YOUR USERNAME*\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Du förstår nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucifer666 Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 C:\Users\*YOUR USERNAME*\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Du förstår nog.. Jag tackar å bugar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Jag har kollat runt lite om det här eftersom jag själv ska byta dator att spela på, och det räcker tydligen inte med att bara kopiera över sparfilerna. Detta eftersom filerna är knutna till ens xlive-account. Se till att spara xlive-mappen också (vet inte exakt var den ligger), sen får man börja trixa för att få det att funka. Tråd om ämnet: http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&...33&t=381069 en till tråd som gör det hela ännu mer förvirrande: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380326&st=0 har inte detta behandlats på GTAsajten förrut? Redigerad 23 juni, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts