ViolentLag Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Det sägs att det släpps ut 2010 i mars, väntar redan på detta underbara spel! GoW3 hemsida Gameplay: 1 2 3 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Galet skönt spel! Helios head. Jag spelade aldrig GoW under tiden jag hade PS2, och efter att man har sett det här är så ångrar man sig rätt djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Förstår inte det roliga med såna här spel. Få utbrott på knappar för att komma på en av 5320 combos? Tvi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Förstår inte det roliga med såna här spel. Få utbrott på knappar för att komma på en av 5320 combos? Tvi. Vem bryr sig som combos? Det är bossarna som gäller. Sök på God of War Hydra Boss Battle. epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Ja då var spelet släppt, lirade igenom demot nyss och funderar helt klart på ett köp. Inte alls varit intresserad av det men tänkte ge det ett försök och det var riktigt kul måste jag säga. Någon här som äger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Ja då var spelet släppt, lirade igenom demot nyss och funderar helt klart på ett köp. Inte alls varit intresserad av det men tänkte ge det ett försök och det var riktigt kul måste jag säga. Någon här som äger det? Jag. Det är grymt! Värt vartenda öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 För mycket blod och för brutalt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 (redigerad) Demot är badass! Vad heter guden som Helios kastar eldklot på? Den där stora snubben som ser ut som en levande vulkan? Snubben till höger alltså: Redigerad 5 april, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Demot är badass! Vad heter guden som Helios kastar eldklot på? Den där stora snubben som ser ut som en levande vulkan? Snubben till höger alltså: Har du inte sett Hercules, gosse? Det är ju uppenbarligen en titan. --- Tänker köra igenom GoW1 & 2 innan jag försöker mig på 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Har du inte sett Hercules, gosse? Det är ju uppenbarligen en titan. --- Tänker köra igenom GoW1 & 2 innan jag försöker mig på 3. Jo, fast vilken av titatnerna är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Cronos, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Cronos, tror jag Det tvivlar jag på. Chronos är ju guden av tid, mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Jo, fast vilken av titatnerna är det? Perses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts