ketchupflaskan55 Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 (redigerad) Hejsan jag har gjort en server samp server men det jag undrar är hur man sätter in bilar,rampar,träd.....och mkt mer, moste man kunna koda det? jag vill hällst slippa undan!!!!.men jag har hört talas om samp debug,men det värkar bara va så man sätter in bilar men vet knapt inte vad det är. Sen har jag hört talas om samp map editor gör man en bana till sin server med den??, i så fall skulle det vart det änklaste. Men om det är så som jag trodde då har jag ett problem jag vet inte vilken fil man ska ladda så själva kartan funkar. Väldigt tacksam för hjälp. HJÄLP Ha en fortsat bra dag Redigerad 21 juni, 2009 av ketchupflaskan55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Kanske kan googla på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glorian Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Googla på "GTA San andreas MP mod" kanske fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts