VickeX Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Hallu. Finns det någon slags themesong eller liknande där någon/några säger "Welcome to the internet" eller detsamma på svenska? Skulle gärna vilja bli välkommnad till internet varje gång jag startade min browser. Lite konstigt (väldigt konstigt), men jag känner för att 'göra det'. Om det inte redan finns någonting så kanske alla GTASajtare kunde vara så trevlig och sjunga in ett litet ljudklipp där de sjunger "Välkommen till internet!" och sedan så får vi lägga upp det på Gizmos server eller någonting. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=zlNSwCNMEwA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts