kobbe Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Använde Evreka väldigt mycket på mellanstadiet, senare blev det Google. En gång i tiden använde jag Evreka, de bytte namn va? Då övergick jag till google. Använder google av alla anledingar som redan är uppradade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 En gång i tiden använde jag Evreka, de bytte namn va? Då övergick jag till google. Använder google av alla anledingar som redan är uppradade. Så vitt jag vet så blev väl Evreka uppköpta och heter numera Eniro. Kan ha fel, orkar inte googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 lol @ resultaten. Google är bäst enligt mig hursomhelst! Smidigast, cleanast, ingen reklam och så. Finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts