eXotic Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Snodde ihop en ordentlig kvällsmacka Grillad kyckling, bacon, en kruka sallad, rödlök, cheddar och vitlökstsatsiki. :yes: Fy fan för dig. Jag som tänkte göra mig i ordning för att kunna gå och lägga mig snart. Nu får jag rota i kylen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Fy fan för dig. Jag som tänkte göra mig i ordning för att kunna gå och lägga mig snart. Nu får jag rota i kylen istället. Smakade faktiskt bättre än det såg ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Gjorde en egen baguette idag jag med. Fast jag hade smör, ost, gurka, paprika, salladsblad och räksallad på min baguette. Jäklar vad smaskigt det var! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Vad tycker ni om torrkött och har ni smakat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Vad tycker ni om torrkött och har ni smakat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Svängde förbi Max drive-in på väg hem ikväll och köpte ett originalmål med plusmeny. De hade tydligen ingen stor strips (wtf?) så jag fick en dip istället, Green and Garlic. Jisses vad god den dipen var! Har aldrig varit så mycket för dip förut, men den kommer jag definitivt att köpa flera gånger! Kuriosa: Jag blev av med bankkortet tidigare idag, vilket jag kom på när jag körde fram till luckan där man betalar. Sa det direkt till killen i luckan och tänkte att han kunde stryka beställningen eller nått. Istället frågade om jag bodde i stan, vilket jag gör, och att jag kunde komma in imorgon och betala istället. Har en känsla av att det inte skulle hända i exempelvis Stockholm. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Vad tycker ni om torrkött och har ni smakat det? Ja, det har jag smakat och fastän det var helt ok kan jag inte påstå att jag är ett stort fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/wp-content/uploads/2012/01/noblesse.png Om-nom-motherfucking-NOM! Har precis tryckt i mig en sådan förpackning och är på god väg att öppna en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Varför köpte jag dessa?! Tänk er att ni tar ett chips, först känner ni lite rökig smak så fort chipset landat på tungan. Sen börjar ni tugga och det blir starkare och starkare, sen sväljer ni allt och styrkan sätter sig i halsen och fortsätter bli starkare och starkare. 10 min senare kan ni ta ett chips till. Mr Blair sitter nog och ser ut såhär just nu: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Här om kvällen pillade min lillebror ihop två dubbelsmörgåsar med BACON, CHEDDAR och NUTELLA som pålägg. Tydligen smakade det gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Här om kvällen pillade min lillebror ihop två dubbelsmörgåsar med BACON, CHEDDAR och NUTELLA som pålägg. Tydligen smakade det gott... Hur liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Hur liten?Han är sjutton bast och fyller arton i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Snodde ihop en ordentlig kvällsmacka Bitch please. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Varför köpte jag dessa?! Tänk er att ni tar ett chips, först känner ni lite rökig smak så fort chipset landat på tungan. Sen börjar ni tugga och det blir starkare och starkare, sen sväljer ni allt och styrkan sätter sig i halsen och fortsätter bli starkare och starkare. 10 min senare kan ni ta ett chips till. Mr Blair sitter nog och ser ut såhär just nu: Dem där är så goda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Bitch please. >that feel when you no longer can eat bread http://a3.twimg.com/profile_images/1447989307/1310624146838.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Tips på någon roligt man kan göra med bacon? Huvuddelen av snacket ska bestå av bacon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2012 Vad tycker ni om torrkött och har ni smakat det? Menar du jerky? Det provade jag en gång. Provar aldrig igen. Fy bövelen! Som att stoppa en svettig strumpa i munnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2012 (redigerad) Menar du jerky? Det provade jag en gång. Provar aldrig igen. Fy bövelen! Som att stoppa en svettig strumpa i munnen! Jag tror han menar lufttorkat, saltat renkött. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... Delicious! Redigerad 24 februari, 2012 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2012 Hatar att snubbla in i denna tråden när man har snask-uppehåll. Ännu mer hatar jag att det numera finns Estrellas Jordnötsbågar. Jag som ÄLSKAR ringarna måste ju testa bågarna. Nån som prövat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 (redigerad) Någon mer som äter 1-2 mål om dagen? Har gjort det ett bra tag nu och det känns så sjukt naturligt. Upplever aldrig det här akuta suget på mat längre, och känner mig pigg under hela dagen istället för att det ska vara styrt av när jag äter. Rent intuitivt låter det i mina öron galet att äta 5-6 mål om dagen, jag menar, flera av målen måste ju vara styrda av vilken tid det är snarare än hur hungrig personen är? PS. Jag tränar inte. Redigerad 26 februari, 2012 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts