Kebab Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jag gjorde en grym trippelmacka som jag tog med mig till skolan förra veckan. Hann inte äta frukost. Bröd: Helt vanlig mellansvensk Pågenlimpa Lager 1: Någon form av starkare brännvinshårdost, två blad isbergssallad Lager 2: Whiskyskinka och två blad isbergssallad Trodde inte att en så enkel smörgås kunde smaka så vidunderligt gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på! Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost. Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan. 2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs. Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär. Vad i helvete, för du i dig 4 såna subs? Haha, jag är storväxt men jag tror fan inte jag skulle kunna få i mig mer än två, max tre, jag tog en i morse till frukost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på! Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost. Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan. 2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs. Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär. Åtta jäkla subs?! Skitmycket mat, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 (redigerad) Vad i helvete, för du i dig 4 såna subs? Haha, jag är storväxt men jag tror fan inte jag skulle kunna få i mig mer än två, max tre, jag tog en i morse till frukost.. Åtta jäkla subs?! Skitmycket mat, ju. Haha, alltså. Nej. Två subs, fyra halvor. Jag har ju redan käkat middag för bövelen, då är det dumt att överdriva med en massa mackor. Däremot är åtta halvor inget problem, brukar käka det när jag vaknar tidigt dagen efter. Om pålägget räcker vill säga. Redigerad 11 oktober, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Fuck yes! Jag ska aldrig köpa godis igen! Sitter just nu och smaskar på en ice-cream snickers. Köpte 6 pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Nån som har tips på något lättlagat som går fort att göra och som är billigt? Är trött på att äta nudlar dag efter dag när jag jobbar och morsan inte kan laga mat till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Nån som har tips på något lättlagat som går fort att göra och som är billigt? Är trött på att äta nudlar dag efter dag när jag jobbar och morsan inte kan laga mat till mig Varma mackor, gör tillräckligt många och det håller som lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Haha, alltså. Nej. Två subs, fyra halvor. Jag har ju redan käkat middag för bövelen, då är det dumt att överdriva med en massa mackor. Däremot är åtta halvor inget problem, brukar käka det när jag vaknar tidigt dagen efter. Om pålägget räcker vill säga. Kristus. Åtta halvor är mycket.. Dessutom är de inte såå goda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
groda Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 (redigerad) åhh chips men svamp och pepparsmak, shit vad gott. jag har fastnat för riskakor med Nacho-Chilismak. äter paket efter paket och kommer bli fet som en guldtacka Redigerad 15 oktober, 2010 av groda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Kristus. Åtta halvor är mycket.. Haha, äsch. Jag har hyfsad ämnesomsättning, så länge jag rör mig åtminstone någon gång i veckan så kan jag käka vad jag vill och hur jag vill resterande dagar utan att min vikt förändras speciellt mycket. Lägg där till att jag tränar cirka tre - fyra gånger i veckan, så jag måste käka rätt mycket för att hålla mig vid liv. Släkten brukar skämta om att när de lagar mat så måste de tänka pappa och mig som tre fullvuxna var ungefär. Dessutom är de inte såå goda Oh no you didn't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) Nån som har tips på något lättlagat som går fort att göra och som är billigt? Är trött på att äta nudlar dag efter dag när jag jobbar och morsan inte kan laga mat till mig Blodpudding! När man tröttnat på den gamla vanliga stekta med lingonsylt och keso finns alltid den här sidan som är fullproppad med inspiration: Blodpudding Redigerad 13 oktober, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Blodpudding! När man tröttnat på den gamla vanliga stekta med lingonsylt och keso finns alltid den här sidan som är fullproppad med inspiration: Blodpudding KESO!? Måste prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 KESO!? Måste prova! Lol, standard ju. Eller Kvarg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Lol, standard ju. Eller Kvarg. Nej? BP och Bacon med lingonsylt är standard.. ..och jävligt gott dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Nej? BP och Bacon med lingonsylt är standard.. ..och jävligt gott dessutom. Blodpudding med Keso har jag aldrig hört talas om. Låter inte så gott, för den delen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Muffins! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Är jag ensam om att ha en chokladkalender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Är jag ensam om att ha en chokladkalender? I'm with you, dawg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Är jag ensam om att ha en chokladkalender? Självklart inte. Har ätit en om dagen plikttroget hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Chokladkalender är ett måste. Asabra till kaffet på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts