StellHell Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Finns en sorts snack som är ungefär som "cheese crunchy". Fast mycket starkare och finns att köpa i USA. En kompis hade med sig en påse hem därifrån i våras. Men minns inte namnet, någon som vet vad jag menar? + http://www.santamaria.se/gfx/product/images/KRYDDOR_81_chilianchostyle.jpg = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Är bakfull och blev så klart sjukt sugen på att traska bort till stockholmsvägen och köpa en gyrostallrik. Nu ligger stockholmsvägen 44 mil bort och jag insåg att jag nog aldrig kommer äta deras ljuvliga gyrostallrik igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 (redigerad) Haha, man blir så suktad av era bilder så jag tänkte suckta er med lite Sprite och Chips. Redigerad 30 juni, 2010 av Samet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Haha, man blir så suktad av era bilder så jag tänkte suckta er med lite Sprite och Chips. Du glömde dippen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Du glömde dippen! Haha juste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Finns en sorts snack som är ungefär som "cheese crunchy". Fast mycket starkare och finns att köpa i USA. En kompis hade med sig en påse hem därifrån i våras. Men minns inte namnet, någon som vet vad jag menar? Var sånna här jag mena http://www.wackypackages.org/realproductss...005/cheetos.jpg Någon som vet om dom finns i Sverige? Och isåfall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Fuck yes! Jag ska aldrig köpa godis igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Fuck yes! Jag ska aldrig köpa godis igen! Dom där är helt underbara! Brukar dock bli rätt kladdig när jag äter dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) Fuck yes! Jag ska aldrig köpa godis igen! Vad är det där för jevla kopia? Det här är de enda snickersglassarna jag någonsin sett: Mums... Och det är väl en officiell snickersglass, eller vad man ska säga. Den du postade ser mer ut som en billig kopia. Redigerad 19 augusti, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) Vad är det där för jevla kopia? Det här är de enda snickersglassarna jag någonsin sett: Mums... Och det är väl en officiell snickersglass, eller vad man ska säga. Den du postade ser mer ut som en billig kopia. Det är lika bara att de Kebab postade är i "bars", d.v.s mindre varianter i ett storpack. Stryk 'et, såg inte att de du postade också var i storpack! Redigerad 19 augusti, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Ojdå, det var jag som tog en dålig bild! Paketet såg ut som det Vicke postade. Tvivlar dock på att glassarna i min bild är "billiga kopior". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 (redigerad) Någon som kan tipsa om en schysst, fräsch sushibar i centrala Stockholm som lämpar sig bra för en sushioskuld? edit: fan, detta är nog inte rätt tråd ändå. Var det matlagningstips jag tänkte på? eller vart ska man posta när det gäller vanlig mat egentligen? Redigerad 6 oktober, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Någon som kan tipsa om en schysst, fräsch sushibar i centrala Stockholm som lämpar sig bra för en sushioskuld? edit: fan, detta är nog inte rätt tråd ändå. Var det matlagningstips jag tänkte på? eller vart ska man posta när det gäller vanlig mat egentligen? Ingen aning om vart frågan passar, men jag vill också veta svaret på sushifrågan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Någon som kan tipsa om en schysst, fräsch sushibar i centrala Stockholm som lämpar sig bra för en sushioskuld? edit: fan, detta är nog inte rätt tråd ändå. Var det matlagningstips jag tänkte på? eller vart ska man posta när det gäller vanlig mat egentligen? Två alternativ! Mat och näring Stockholm för turister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Om nom nom nom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Om nom nom nom! * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 * nä. http://www.matservice.se/bilder/sma/7310676423007.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 nä. http://www.matservice.se/bilder/sma/7310676423007.jpg Hittade ingen större bild på en röd förpackning så det skadar väl inte med en gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på! Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost. Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan. 2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs. Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på! Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost. Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan. 2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs. Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär. Åhhhh, jag är pisshungrig. Blir en sväng till köket snart men tror fan knappt vi har nåt bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts