VickeX Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Någon mer än jag som smakat de här "pepparkaksrullarna". I princip punchrullar / damsugare fast med pepparkaksdeg, eller någonting sådant. Vad tycks? Jag personligen tycker att dom bara smakade väldigt konstigt. Tror inte att jag någonsin kommer köpa sådanna igen. Nöjer mig med de vanliga. Och vad ska ni / eran familj baka för kakor till jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Pepparkaksdeg.. Mmmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Pepparkaksdeg.. Mmmmm! Åh, jag måste få tummen ur och baka pepparkakor i år! ...främst för att få äta lite deg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Åh, jag måste få tummen ur och baka pepparkakor i år! ...främst för att få äta lite deg. Och jag måste gå och köpa mig en korv med deg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Fuck me, YES! Förra året var jag på chokladmässan och fick smaka liknande och storknade nästan. Vem trodde att mandlar + choklad + SALT skulle vara en så gudomlig mix? Bumpar tråden lite. Mamma köpte igår en av de nya Marabou-chokladerna, och det fick mig direkt att tänka på detta inlägg. http://www.godisbiten.se/godis/namn/129,Ma...monds__Sea_Salt Havssalt i, alltså. Riktigt gott. Redigerad 13 februari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Bumpar tråden lite. Mamma köpte igår en av de nya Marabou-chokladerna, och det fick mig direkt att tänka på detta inlägg. http://www.godisbiten.se/godisbilder/marabou_sensation_caramelized_almonds_sea_salt_133g_1.jpg Havssalt i, alltså. Riktigt gott. He he he. Bilden fungerar inte. OM NOM NOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Jävla godisbiten. Det är denna jag talar om: http://www.godisbiten.se/godis/namn/129,Ma...monds__Sea_Salt Redigerad 13 februari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ikväll - Chili Cheese Doodles. http://www.mynewsdesk.com/files/409f2777e544a5f5508eb3cf166f41f5/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/chili_cheezdoodles_250g_medium.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Idag blir det bakpotatis med kött! Fy fan vad gott det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Det är ju relativt ofta man har munchies, så då blir det en hel del "onyttigheter". Föredrar chips och liknande snacks framför godis. Verkar aldrig gå upp i vikt oavsett om jag äter chips väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Ikväll - Chili Cheese Doodles. http://www.mynewsdesk.com/files/409f2777e544a5f5508eb3cf166f41f5/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/chili_cheezdoodles_250g_medium.jpg DUUUUUUUUUUUDE! Jag måste köpa ostbågar imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 (redigerad) *Bump* Ibland, när jag lägger en dricka i frysen för att få den kall, så har den frusit så pass mycket och/eller lite så att drickan delvis frusit till sig och blivit någonting likt "Snow Slush". Det är otroligt gott, och skönt såhär på sommaren. Så min fråga är om det är någon som vet ungefär hur länge man ska frysa en dricka för att få den att bli lite såhär "slushig"? Kanske är något annat man måste tänka på också, annat än hur länge man fryser den? By the way. Har ni ätit någon glass nu när det börjat bli sommar? Någon som provat Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough? Jag har sett den till och från men aldrig smakat. Dom är ju så äckligt dyra också. Redigerad 2 juni, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Någon som provat Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough? Jag har sett den till och från men aldrig smakat. Dom är ju så äckligt dyra också. Godaste glassen jag smakat - någonsin. Bättre än vanliga Ben & Jerrys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 O'boy Daim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 O'boy Daim Oh, såg att den fanns på Ica i förrgår, men kände mig tveksam till att prova. Kanske värt ett köp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Oh, såg att den fanns på Ica i förrgår, men kände mig tveksam till att prova. Kanske värt ett köp då? Hell yeah! Smakar som milkshake. Fast var beredd på att daimbitarna lägger sig på botten, men det kan man mumsa i sig efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 Hell yeah! Smakar som milkshake. Fast var beredd på att daimbitarna lägger sig på botten, men det kan man mumsa i sig efteråt. Köpte en påse på väg hem idag. Lite skum smak i början, men sen.. Oh yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 By the way. Har ni ätit någon glass nu när det börjat bli sommar? Någon som provat Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough? Jag har sett den till och från men aldrig smakat. Dom är ju så äckligt dyra också. Japp, och den var skitgod. Se till att ha något drickbart inom räckhåll dock, man blir rätt törstig av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 By the way. Har ni ätit någon glass nu när det börjat bli sommar? Någon som provat Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough? Jag har sett den till och från men aldrig smakat. Dom är ju så äckligt dyra också. Den är väl god, men man blir som sagt törstig av den. Personligen föredrar jag Wich. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Finns en sorts snack som är ungefär som "cheese crunchy". Fast mycket starkare och finns att köpa i USA. En kompis hade med sig en påse hem därifrån i våras. Men minns inte namnet, någon som vet vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts