eminem33 Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 (redigerad) min systers dator startar inte nu :/ det kommer upp en blå skärm när windows laddar. jag har laddat ner unbutu och bränt iso filen till en skiva så hur gör jag så att skivan ska bootas innan windows laddar ? så att den installerar unbutu så jag ens kommer in i datorn? Edit: installtionen börjar ju inte ens atomatiskt på min dator när jag stoppar i skivan? de ända jag har gjort är att bränna iso filen till en skiva ? Edit: vad är det som jag ska välja här så att skivan ska bootas? wub Redigerad 20 juni, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 SAMSUNG DVD-ROM SD-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Har du bränt in själva ISO-filen till skivan? Det är ju innehållet i filen som du ska bränna in. Sen väljer du att boota med DVD-rom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Har du bränt in själva ISO-filen till skivan? Det är ju innehållet i filen som du ska bränna in. Sen väljer du att boota med DVD-rom. ge dig :/ är det innehållet i ISO filen man ska bränna in på skivan xD fan.. får prova igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts