Jodan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Triads är coolast, Ris rullarna i sina fiskvans. Inget tar dom, + att coolaste scenen i GTA3 är när man för pilla lite så fisk fabriken flyger i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 vote:Leone Dom har så balla bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 yardies!! älskar deras halickbilar! lowrider är bara skönast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) yardies!! älskar deras halickbilar! lowrider är bara skönast!! hallickbilar vad har dom bilarna me hallickar o göra? Redigerad 28 augusti, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 hallickbilar vad har dom bilarna me hallickar o göra? ja menade bara att de ser ut som hallickbilar, du vet, sånna man sett på film då småfeta hallickar kör omkring å kollar till hororna... inte vet jag om de har nått me hallickar annars att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Yakuza, de finns ju på riktigt. Det är världens största maffia, på riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Yardie Lobos hallikbilar? Någon som vet vilken bil dem haft som förebild till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Yardie Lobos hallikbilar? Någon som vet vilken bil dem haft som förebild till den? Kanske en Chevrolet Impala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Kanske en Chevrolet Impala? Mmm..kanske det, finns ju en viss likhet mellan dem... http://www.e-chromewheels.com/show/global-import-2002/cars-71-impala.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gratt Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Diablos så klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom har så grymma bilar och kläder (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Leone är klart grymast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Yakuza, de finns ju på riktigt. Det är världens största maffia, på riktigt! Det är den japanska maffian jag, men jag tvivlar på att dom är störst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Leone ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Det är den japanska maffian jag, men jag tvivlar på att dom är störst. Mm, men en av dem! Ryska maffian är väl inte heller så liten... Jaja, vad vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts