Xsi Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 South Side Hoods är grymmast. Fast Nines suger och Red Jackets rockar. D-Ice är ås jävla grymm. Och bilarna är stabila och coola. Deras territorium är grýmmt. Och deras vapen är grymma. Lätta härliga Uzi's och Pistoler. Colombians har ju Ak47! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Yakuza e grymmast för de har coola bilar. pff.. mafians bilar är ju stencoolast i hela spelet,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 pff.. mafians bilar är ju stencoolast i hela spelet,, dream on little pony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Diablos tycker jag nog... inte lika överlägsna ! dom har "gäng" vapen... dom har bästa bilarna i hela spelet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Dom bästa o coolaste bilarna har SSH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Dom bästa o coolaste bilarna har SSH ursäkta om jag frågar men vilka är SSH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 ursäkta om jag frågar men vilka är SSH? South Side Hoods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 man brukar skriva $$H då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 South Side Hoods. ok...tack för hjälpen.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) Leone är bäst men Yakuza har coolaste bilarna... men Yardies bilar är också rätt coola... hmm... Redigerad 23 april, 2003 av Flumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Leone är bäst men Yakuza har coolaste bilarna... men Yardies bilar är också rätt coola... hmm... yardies bilar e ju inte fina...fula.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 leone helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Yardies lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 leone är jävla coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Vem rösta på colombian cartel. JAG HATAR COLOMBIANERNA!!!! men jag gillar diablos...cåås dig look lajk mii Redigerad 15 juli, 2003 av fst0202 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodoflyer Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 South Side Hoods är grymmast. Fast Nines suger och Red Jackets rockar. D-Ice är ås jävla grymm. Och bilarna är stabila och coola. Deras territorium är grýmmt. Och deras vapen är grymma. Lätta härliga Uzi's och Pistoler. Colombians har ju Ak47! Hur ser Southside hoods ut? Nines och red jackets är ju typ lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Hur ser Southside hoods ut? Nines och red jackets är ju typ lika. Som jag har förstått det så kallas Nines och Red jacks gemensamt för South Side Hoods...Dem kör ju även samma bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Men man dödar ju typ Nines eller nåt. Eller är det redjacks? South Side Hoods betyder ju typ Sydsidans gäng(plural). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Men man dödar ju typ Nines eller nåt. Eller är det redjacks? South Side Hoods betyder ju typ Sydsidans gäng(plural). Red Jack's boss D-Ice hatar Nines och ger uppdrag där man ska ta kål på dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Diablos . Det första intrycket jag fick av GTA3 var deras bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts