Jacker Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag tycker inget av gängen är specielt coola , gängen i Vice City är mycke coolare!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Nu undrar jag alla som tycker leone är coolast värför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Det är ju en "riktig" maifia coolt med svarta kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Igentligen tycker jag dom borde ha uzi iställer för shotgun colombians borde ha shotguns för dom är typ som cowboy gäng och cowboys hadde gevär och shotgun är som ett gevär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Igentligen tycker jag dom borde ha uzi iställer för shotgun colombians borde ha shotguns för dom är typ som cowboy gäng och cowboys hadde gevär och shotgun är som ett gevär. Hagelbössor är elegantare än Uzi:s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 MEN ÄNDÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Colombians är dom onda va den där tjejen i början som säger soory babe eller nåt sån sen sjuter hon sen spränger dom där andra colombians bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Hagelbössor är elegantare än Uzi:s. Va då elegantare? Brutalare menar du väll? Skulle de ha eleganta vapen skulle de kasta hattar me rosa fjädrar i :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Va då elegantare? Brutalare menar du väll? Skulle de ha eleganta vapen skulle de kasta hattar me rosa fjädrar i :"> Uzi är ett vapen som ofta förekommer i kriminella ungdomsgäng. Hagelbössor ser helt enkelt mer eleganta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Igentligen tycker jag dom borde ha uzi iställer för shotgun colombians borde ha shotguns för dom är typ som cowboy gäng och cowboys hadde gevär och shotgun är som ett gevär. det är inga cowboysare! Dom kommer från Colombia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Vad tycker du?Yakuza Yakuza, lätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 jag tycker South side hoods borde ha bilen med hydrolics för det passar mycke bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Soth side hoods är väldigt lätta att döda alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Soth side hoods är väldigt lätta att döda alla fall. Diablos är lättast att döda av alla gäng, Leone maffian är svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Diablo räkna jag inte med dom är för lätta det är bara som att döda gamla tanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Diablo räkna jag inte med dom är för lätta det är bara som att döda gamla tanter. Fast det är jobbigt om man blir omringad av dom, skjutvapnen går ju bara igenom gubbarna om man står för nära och skjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Då TaR jag KaMiKaZe med BaZoKaN så att alla dör men jag brukar ha armor så jág dör nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Diablos och Yardies springer ju iväg när man snor deras bilar. feeeeeeegisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 jag tycker colombians e fett grymma även om dom hatar en håller med...dem är lätt grymast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Dom är bara dumma tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts