eminem33 Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 (redigerad) Hur gör man rörliga bilder? jag tror man gör dom i GIF va? alltså kan jag på något sätt lägga ihop 2 st bilder som spelas upp efter varandra ungefär? de blev lite flummit har nästan inte sovit ett skit :/ Edit: PNG finns ju också är det enklare? Redigerad 20 juni, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Hur gör man rörliga bilder? jag tror man gör dom i GIF va? alltså kan jag på något sätt lägga ihop 2 st bilder som spelas upp efter varandra ungefär? de blev lite flummit har nästan inte sovit ett skit :/ Edit: PNG finns ju också är det enklare? Yesbox det är i .gif format man gör dem. Testa sök på "gif animator" på google så hittar du massor med verktyg för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Photoshop CS3 har support för att göra rörliga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Photoshop CS3 har support för att göra rörliga bilder. ok tack ska titta lite närmare på det hoppas jag hittar någon guide nån stanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 ok tack ska titta lite närmare på det hoppas jag hittar någon guide nån stanns Denna verkar bra. http://creativetechs.com/tipsblog/build-an...s-in-photoshop/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts