Reldard Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 mitt usb fasnar inte i datorn, kan jag lägga lim på den så den fasnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 mitt usb fasnar inte i datorn, kan jag lägga lim på den så den fasnar? Fungerar antagligen men jag skulle rekommendera tejp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Varför vill du att usb'n ska fastna i datorn? Meningen är ju att en usb sticka ska funka som ett mobilt minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 vem har sagt att det är ett usb minne? Kan lika va en usb "hona" som sitter löst i datorn..lim låter vettigt, ta det lungt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 vem har sagt att det är ett usb minne? Kan lika va en usb "hona" som sitter löst i datorn..lim låter vettigt, ta det lungt bara. Ahh yeah, my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts