SimonJ Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Hejsan! Jag vet att det kanske var onödigt att starta en helt ny tråd när den finns en om Assassins Creed, men det här har egentligen inte med spelet att göra. Problemet är att idag när jag började på Memory Block 4 så finns inga "uppdrag" kvar!? Jag har tittat i alla tre städerna och hittat alla View Points där också, men inget händer! Är det fel på spelet eller är det fel på mig? Man blir ju skitsur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Hejsan! Jag vet att det kanske var onödigt att starta en helt ny tråd när den finns en om Assassins Creed, men det här har egentligen inte med spelet att göra. Problemet är att idag när jag började på Memory Block 4 så finns inga "uppdrag" kvar!? Jag har tittat i alla tre städerna och hittat alla View Points där också, men inget händer! Är det fel på spelet eller är det fel på mig? Man blir ju skitsur! Nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Nerladdat? Nej, jag vet att den första versionen av Assassins Creed till PC inte var komplett, men det här gäller ett köpt exemplar av Xbox 360-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Har samma problem, är också på memory block 4, kollar viewpoints men allt jag hittar är ställen man kan rädda civila :/ Jag har det till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 http://www.gamespot.com/xbox360/action/ass...&pid=930278 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Det är inte alltid man ser alla viewpoints på kartan. hände mig i 8nde viewblocket. checka bara höga torn om det går att synchronise så går det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 http://www.gamespot.com/xbox360/action/ass...&pid=930278 Tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Nu har jag fått ett "problem" till. Jag klarade precis ut spelet, men nu då? Man kliver ju ur den där maskinen och vetenskapsmannen och tjejen går ut därifrån. Vetenskapsmannen säger ju någonting om att Desmond inte ska göra sig för bekväm eftersom dom kommer tillbaka, sen får man se någon konstig text. Men efter det? Vad ska man göra? Är spelet slut, finns det inget mer att hämta? Man förstår varför Ubi Soft håller på med en uppföljare. Men det kommer inga eftertexter eller något heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) Nu har jag fått ett "problem" till. Jag klarade precis ut spelet, men nu då? Man kliver ju ur den där maskinen och vetenskapsmannen och tjejen går ut därifrån. Vetenskapsmannen säger ju någonting om att Desmond inte ska göra sig för bekväm eftersom dom kommer tillbaka, sen får man se någon konstig text. Men efter det? Vad ska man göra? Är spelet slut, finns det inget mer att hämta? Man förstår varför Ubi Soft håller på med en uppföljare. Men det kommer inga eftertexter eller något heller? Nepp, det är slut nu, nu ska du bara börja fundera på vad allt betyder och sedan längta tills andra spelet kommer ut och få reda på vad det betyder Redigerad 22 juni, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Nepp, det är slut nu, nu ska du bara börja fundera på vad allt betyder och sedan längta tills andra spelet kommer ut och få reda på vad det betyder Så jag kan inte bara lägga mig i Animus igen och köra Free Roam. Jag hade till exempel inte hittat alla flaggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Så jag kan inte bara lägga mig i Animus igen och köra Free Roam. Jag hade till exempel inte hittat alla flaggor. Det funkar, när du klarat ut spelet kan du välja vilket memory block och köra vidare. Du kan också döda civila utan att förlora synk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Det funkar, när du klarat ut spelet kan du välja vilket memory block och köra vidare. Du kan också döda civila utan att förlora synk. Hehe, nice. Men när jag går fram till animus så händer ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Hehe, nice. Men när jag går fram till animus så händer ingenting? Gå och sov? Eller så använder du Eagle Vision som Desmond nyss lärt sig att behärska och se dig omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Gå och sov? Eller så använder du Eagle Vision som Desmond nyss lärt sig att behärska och se dig omkring. Går inte att sova heller, hur får jag fram Eagle Vision på Desmond? Har testat alla knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Går inte att sova heller, hur får jag fram Eagle Vision på Desmond? Har testat alla knappar. Samma som med Altair. Kanske du kan prova att sätta dig vid professorns dator eller den som lucy använder, vid animus Kommer ihåg att jag gjorde det när jag spelade igenom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Går inte att sova heller, hur får jag fram Eagle Vision på Desmond? Har testat alla knappar. För mig var det E. Pröva E. Om du har det på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) För mig var det E. Pröva E. Om du har det på PC. Har det till Xbox 360. EDIT: Hittade rätt knapp, nu kan jag använda animus igen. Det förvånar mig att spelet var så kort, hade räknat med en mer storslagen och lång upplevelse. Snacka om överhypat spel, men kul är det! Redigerad 22 juni, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts