Panimala Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Ptja, om jag köper en ny hårddisk, går det att slippa ominstallera windows om jag helt enkelt flyttade hela innehållet från en hårddisk till en ny, och koppla i denna som C istället för den gamla? Eller om register ligger inbakade på något konstigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Jag är nästan säker på att "register ligger inbakade på något konstigt sätt". Vad jag vet så går det inte att få ett fungerande Windows om man flyttar på Windows-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Acronis Migrate Easy funkar ju det med. Fast då får du ju med hela C:\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Ominstallera Windows, det är bra mycket enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Ominstallera Windows, det är bra mycket enklare. Mja, fast, med att göra såhär får man ju med register och så vidare, och man behåller dessutom sina gamla saker, men får nytt fräscht utrymme. Jag kanske menade mer som Zcruwen nämnde, att få med allting på C, och därmed spel, drivrutiner, dokument och liknande. Är det värt ett försök ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts