Skotten_31 Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 heJ! Jag har haft min bärbara dator ett tag nu, ca 2 månader. Jag undrar om man kan byta grafikkkort på bärbara datorer? mitt nuvarande grafik kort är så jävla dåligt .. min dator från 2006 hade bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Kan du löda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 heJ! Jag har haft min bärbara dator ett tag nu, ca 2 månader. Jag undrar om man kan byta grafikkkort på bärbara datorer? mitt nuvarande grafik kort är så jävla dåligt .. min dator från 2006 hade bättre. Det går nog, men de är nog annorlunda än hos stationära datorers grafikkort, så jag vet inte exakt hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Kan du löda? Nä __ finns det inte något annat sätt o få ett nytt grafik kort på, usb? vad som helst.. Man kan inte köra något spel alls på den här datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Nä __ finns det inte något annat sätt o få ett nytt grafik kort på, usb? vad som helst.. Man kan inte köra något spel alls på den här datan. Sony har du ett externt grafikkort för sina Viao datorer. Den var huvudsakligen skapad för HD filmer och dylikt för externa skärmar, men om det går att spela spel med vet jag inte. Redigerad 18 juni, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Sony Ericksson har du ett externt grafikkort för sina Viao datorer. Den var huvudsakligen skapad för HD filmer och dylikt för externa skärmar, men om det går att spela spel med vet jag inte. Sony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Om du inte vet vad du gör så ska vi nog lämna det. Du får spela spel på din dator från 06 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Sony har du ett externt grafikkort för sina Viao datorer. Den var huvudsakligen skapad för HD filmer och dylikt för externa skärmar, men om det går att spela spel med vet jag inte. Sony Stämmer, fel av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Kan du löda? Vet du hur man gör? kanske kan berätta lite mera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Vet du hur man gör? kanske kan berätta lite mera? Lödkolv + Lod + Precision = Profit. Inget man lär sig utan träning. Tar några lektioner att göra det snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Lödkolv + Lod + Precision = Profit. Inget man lär sig utan träning. Tar några lektioner att göra det snyggt. du missuppfattade mig! jag kan löda som en gud. tänkte mer på hur hur man gör, om det är nått man bör tänka på etc, typ som att inte bränna sönder alla komponenter, och hur smått det är ytmontering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 För det första måste vi ju veta vilken datormodell vi pratar om, kortet kan ju vara helt integrerat i moderkortet, och inte semi-integrerat som med stor möda eventuellt går att byta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 För det första måste vi ju veta vilken datormodell vi pratar om, kortet kan ju vara helt integrerat i moderkortet, och inte semi-integrerat som med stor möda eventuellt går att byta ut. Mest bara nyfikenhet! Men jag tror jag fått en bild över hur det ska gå till så jag tackar och bockar för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts