Frusciante Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Generellt så stämmer det. Män är "konstruerade" för hårt och slitigt jobb, medan kvinnor är bättre på pillergöra. Kan någon förklara det begreppet? En människa som är "annorlunda"? http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Klart att det finns män som kan allt det där.. Men de är inte särskilt manliga - det är ju det tråden handlar om? Jag är manlig nog att kunna säga rätt ut att jag diskar, tvättar, lagar egen mat, klipper gräsmattan, städar och mycket annat skit som en kvinna "borde göra". Det är fan så mycket manligare att stå för att man gör nånting "fjolligt" än att tro sig vara "manlig" med att vara helt emot det! IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jag lyssnar på AC/DC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jag tvättar bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jag gillar inte att dricka alkohol, förutom öl ibland. Jag tycker om djur och inredning. Har körkort för bil och mc. Och sen är jag gay också. Alltså jag gillar killar, gay som i homo. Inte glad. ;D Är jag manlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jag gillar inte att dricka alkohol, förutom öl ibland. Jag tycker om djur och inredning. Har körkort för bil och mc. Och sen är jag gay också. Alltså jag gillar killar, gay som i homo. Inte glad. ;D Är jag manlig? Att vara bög måste ju vara det manligaste som finns, eftersom en kvinna INTE KAN vara bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Att vara bög måste ju vara det manligaste som finns, eftersom en kvinna INTE KAN vara bög. Det är lite åt det hållet jag tänker också. Att gilla män måste vara sjukt manligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 (redigerad) Det är lite åt det hållet jag tänker också. Att gilla män måste vara sjukt manligt! Homosexualitet måste enligt ovanstående resonemang vara ett ytterst manligt beteende, dock är det ett typiskt karaktärsdrag för kvinnor att gilla män vilket gör det hela ganska omanligt. edit: ... fail på ordvalen. Redigerad 27 augusti, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Homosexualitet måste enligt ovanstående resonemang vara ett ytterst manligt beteende, dock är det ett typiskt karaktärsdrag för kvinnor att gilla män vilket gör det hela ganska omanligt. . Haha, sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 http://pici.se/pictures/RCJuGcLTK.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) Underbar lösning på ett vanligt problem! Det ska jag komma ihåg. Redigerad 2 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts