Karatemorfar Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Du fattar. Motsatsen till "Vad gör dig omanlig?" Shot. Jag är hårigare än de flesta, jag älskar öl & jag har massa ärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Välhängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Kan dricka "ren" sprit utan problem och jag dricker öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Kan dricka "ren" sprit utan problem och jag dricker öl. Kan klunka sprit utan att göra en enda min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Jag kan laga en endaste maträtt, har ett skitigt jobb, och jag har en zippotändare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Kan klunka sprit utan att göra en enda min Jag drar på smilbanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Jag postar bilder på schyssta brudar i "snygga tjejer och killar" -tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Jag gillar att sitta med handen/tummen precis innanför byxlinningen. Precis som den manligaste mannen som någonsin satt sin for på jorden. Mr. Al Bundy http://msp76.photobucket.com/albums/j6/Tiyamonet/Al_Bundy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Jag har en kuk. Om inte det gör mig manlig, vet jag inte vad som gör mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Jag tycker om snus. Jag kan hugga ved. Jag äter mestadels bara kött. Blodigt. Jag kan döda saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Jag gillar bilar, brudar och bärs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Jag kan skjuta spot-on med en hagelbössa Jag kan klara mig i dagar utan mat Jag har rätt hög tolerans för smärta Jag tycker det jobbigaste som finns här i världen är att diska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Tja.. - Jag gillar öl - Jag gillar att vara "grabbig" ibland - Jag gillar våldsamma filmer och spel - Jag uppskattar bröst och rumpor väldigt mycket - Jag gillar att rapa och fisa (fast mest för mig själv) - Jag gillar att klia mig på pungen - Jag tycker att kvinnor kan vara väldigt korkade och konstiga - Jag kan inte städa efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Tja.. - Jag gillar öl - Jag gillar att vara "grabbig" ibland - Jag gillar våldsamma filmer och spel - Jag uppskattar bröst och rumpor väldigt mycket - Jag gillar att rapa och fisa (fast mest för mig själv) - Jag gillar att klia mig på pungen - Jag tycker att kvinnor kan vara väldigt korkade och konstiga - Jag kan inte städa efter mig Du... Tog orden ur munnen på mig tillägg: - Jag uppskattar fotboll, och kan offsideregeln Redigerad 17 juni, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 OOoh, en till: Jag har snaggat hår (som dock ska sparas ut nu, men det hör inte hit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Jag kan inte göra två saker samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 My Legendary beard och jag har en kuk... Nej men seriöst, det som gör mig manlig (om man jämför med dom i min klass) Det är att jag har skägg (det är bara en till i min klass som har det, flex flex ftw!) och sen så är jag ganska hårig på kroppen jämfört med många andra i klassen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Jag visar inte känslor för andra. Gillar Rock/Hårdrock Tycker om våld (till en viss gräns). Försöker att vara cool, stor och tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 -Tycker om bilar och tjejer -Tycker om fotboll och hockey -Tycker om våldsamma spel och filmer samt skräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Jag älskar fotboll, och Färjestad (hockeylag). Jag har en (liten) kuk. Me like b00bies. Me like Jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts