Mordos Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar Det är ju de killarna som får brudarna. Redigerad 23 juni, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar Dom som inte får brudar är dom som ser helylle ut och går och lägger sig kl 23. HEHAHHAEHEHAHEAHAEHEHAHAEHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Du missförstod såklart. Alla blickar behöver inte vara positiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Det går att tolka på båda sätten Om det nu stämmer att killar som vårdar sitt yttre extremt mycket är småhomo så betyder väl det att de flesta metal-killar är straight? De flesta ur metalfolket jag känner är relativt ovårdade. Redigerad 23 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Kom nyss på att jag gör en väldigt omanlig sak.. Jag använder täckstift om jag får en finne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Sitter precis som nu väldigt ofta med ena benet vilandes på det andras knä, precis som en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Sitter precis som nu väldigt ofta med ena benet vilandes på det andras knä, precis som en tjej Har sett 1000.000 killar göra det. Tror inte att alla var så omanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Sitter precis som nu väldigt ofta med ena benet vilandes på det andras knä, precis som en tjej Det är bara skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Kom nyss på att jag gör en väldigt omanlig sak.. Jag använder täckstift om jag får en finne . Finns det någon som inte gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Jag kan inte Texas Hold Em. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar Jag sköter inte om mitt yttre. Inte mer än att jag duschar och tvättar händerna och biter av naglarna och rakar mig ibland. Och jag lider inte av något av det du nämner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts