Frusciante Skrivet 19 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Jag tycker rosa är en fin färg. Second that. Eller, en speciell rosa är jävligt sexig. Den här: http://www.footballfanaticsworldwide.com/PalermoHSS0708.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Second that. Eller, en speciell rosa är jävligt sexig. Den här: http://www.footballfanaticsworldwide.com/PalermoHSS0708.jpg Ross: Has anyone seen my shirt? It's a button down, like a faded salmon color. Monica: You mean your pink shirt? Ross: Faded salmon color. Monica: No, I haven't seen your pink shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Sport är slöseri med tid. Bilar och allt om kring är ointressant. Tycker det är löjligt att slåss. Min favoritfärg är rosa. Jag är rädd för insekter. Det är allt jag kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Jag är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 - Jag bryr mig sjukt mycket om mitt utseénde. Ängnar minst 20 minuter på morgonen åt att välja kläder och fixa håret. - Sport kan ta sig, har aldrig fastnat för någon sport alls. - Jag är ganska lättpåverkad när det gäller alkohol. Får väl ner 4-5 öl innan jag blir för full. - Cider är gott! - Jag tar alltid powerwalks på kvällarna. - Jag är sjukt känslig när det gäller min vikt. - Jag räknar ut hur många kilon jag måste gå ner för att nå min idealvikt. - Har inget som helst intresse för motorer och liknande. - Jag älskar att ta djupa samtal med vänner, oavsett kön. Kommer inte på mer i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 - Har inget som helst intresse för motorer och liknande. Same. Det är väl det mest omanliga med mig men sedan kan jag inte komma på någonting mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Slagsmål är slöseri med tidInte det minsta sportintresseradMotorer, bilar, mopeder, motorcyklar har egentligen aldrig intresserat mig särskilt mycketJag ser hellre på nå tjejigt som typ Gilmore Girls än att kolla på VM kvalet i fotboll eller vad det nu heter Uppdaterar när jag kommer på mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Motorer, bilar, mopeder, motorcyklar har egentligen aldrig intresserat mig särskilt mycket +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 (redigerad) Second that. Eller, en speciell rosa är jävligt sexig. Den här: Nej nej, alltså, den här rosa är fucking win! #da1597 http://pici.se/pictures/ZfForvQvm.png Men den måste vara tillsammans med vitt eller svart. Redigerad 21 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Nej nej, alltså, den här rosa är fucking win! #da1597 http://pici.se/pictures/ZfForvQvm.png Men den måste vara tillsammans med vitt eller svart. + daxwax + gummisnoddar = win? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 (redigerad) + daxwax + gummisnoddar = win? Haha, naedu.. Faktiskt inte. Edit: Den ska vara lite mörkare. Alltså, det går bra med rosa i vissa texter i tidningar eller på vissa webbplatser, rubriker t.ex. som ska dra till sig mycket uppmärksamhet. Redigerad 21 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Second that. Eller, en speciell rosa är jävligt sexig. Den här: http://www.footballfanaticsworldwide.com/PalermoHSS0708.jpg Speciell? Det där ÄR rosa och det är just den färgen jag gillar. Saleen's färg är shockrosa och är INTE fin. http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Shades_of_pink Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Alla nyanser av rosa är fina. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Om omanligt innebär kvinnligt, så får jag väl säga att jag tar minst 20 minuter på mig i badrummet på morgonen. Fönar håret också. Inte för volymens skull, utan för att det ska hinna torka så att jag kan lägga vax i det och hinna med bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar Det tror jag nog att man får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Tycker skönhetshetsen mot kvinnor är orättvis och allvarlig. Räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) Till alla er som tycker att det är omanligt att sköta om sitt yttre: Är det verkligen det? Man vill ju se bra ut när man kommer till skolan, för tjejernas skull . Det är ju inte okänt att tjejer lätt faller för killar med ett vårdat yttre. Kommer man till skolan med knullruffs, Obojmustasch och mörka ringar under ögonen så får man inte många blickar varför tror du de är så aktiva här? Redigerad 22 juni, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Det tror jag nog att man får. Some girls like it rough ay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Some girls like it rough ay Du missförstod såklart. Alla blickar behöver inte vara positiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts