Frusciante Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Har alltid gillat Filip och Fredrik, dom har lyckats med att ha en riktig bra introlåt till alla sina program, så det skulle väl vara kul med en omröstning här för att se vilken som är folkets favorit. Räknar inte med Hello Sydney då dom bara var bisittare där. Ursäkta Röran (Vi Bygger Om): Pugh Rogefeldt - Finns det lite stolthet kvar, finns det också hopp Öppna dagar introt High Chaparall introt: I'm gonna be (500 miles) 100 höjdare intro: Fille and The Fittpippers - Pretty Belinda Grattis Världen intro (20 sekunder in i klippet): Lars Bygdén - The Passenger (Cover av en Iggy Pop-låt) Ett Herrans Liv intro: Skee-Lo - I Wish Boston Tea Party intro: Bröderna Hallberg - Boston Tea Party Vem Kan Slå Filip och Fredrik intro (30 sekunder in) Hittade inte Racet till Vita Huset på Youtube, och kommer inte heller ihåg introt, om någon vet var det finns så kan ni ju länka till det. Söndagsparty intro: Sam Cooke - Twisting the Night Away Själv gillar jag Grattis Världen-introt mest, Ett Herrans Liv tvåa, High Chaparall och Ursäkta Röran delad trea. Redigerad 15 juni, 2009 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Har alltid gillat Filip och Fredrik, dom har lyckats med att ha en riktig bra introlåt till alla sina program, så det skulle väl vara kul med en omröstning här för att se vilken som är folkets favorit. Räknar inte med Hello Sydney då dom bara var bisittare där. High Chaparall introt: I'm gonna be (500 miles) Grattis Världen intro (20 sekunder in i klippet): Lars Bygdén - The Passenger (Cover av en Iggy Pop-låt) Söndagsparty intro: Sam Cooke - Twisting the Night Away Love them all. Gillar också bara de programmen! 100 höjdare var ingen direkt favorit. Edit; Eller. Gillar inte bara låten utan hela intro-filmen! Redigerad 15 juni, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Jag röstade fel! Skulle rösta på Grattis Världen, men råkade klicka på High Chaparall som inte är helt fel heller. Hur som helst älskar jag covern på The Passenger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Jag röstade på Boston Tea Party för den är så härligt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 100 höjdare. Det är i princip den jag relaterar till F&F. So, yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 TWISTING THE NIGHT AWAY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 100 höjdare. Det är i princip den jag relaterar till F&F. So, yeah. Same here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts