Danne Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag gör det men det är väll lite för tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Nej, jag längtar efter VC: PC och att få spela Mafia(måste installera nytt grafikort först). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ja gör inte det.. Jag tyckte inte om 1 så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ja gör inte det.. Jag tyckte inte om 1 så... Ettan suger men tvåan är faktiskt riktigt rolig. Testa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 JAA!!! Metal gear solid är bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Kom inte och säg att mgs var ett skit spel för det var ju för fan det BÄSTA spelet på den tiden och mgs 2 är ju enu bättre. Så säg inte att mgs och mgs 2 suger för det gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ska det komma mgs 3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ska det komma mgs 3?? Har du inte sett slutet i tvåan!?! Om inte så kan jag säga att det är solklart att det blir en uppföljare! PS: Har nå'n annan sett att Vamp e med i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Nej ine jag jag kolla i bakrunden av videon hella tiden men jag såg han aldrig... Jag kan skit många skämt saker man kan göra på mgs 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Har du inte sett slutet i tvåan!?! Om inte så kan jag säga att det är solklart att det blir en uppföljare! PS: Har nå'n annan sett att Vamp e med i slutet? nja det måste ju inte komma en uppföljare men hoppas det gör det men det är nog länge kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Har du inte sett slutet i tvåan!?! Om inte så kan jag säga att det är solklart att det blir en uppföljare! PS: Har nå'n annan sett att Vamp e med i slutet? Det stod faktiskt i nån speltidning att konami hade sagt att det skulle bli en trea. Jag visade det för the big vercetti men han hade tankarna nån annan stans *ho st* nämner inga namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Har du inte sett slutet i tvåan!?! Om inte så kan jag säga att det är solklart att det blir en uppföljare! PS: Har nå'n annan sett att Vamp e med i slutet? vars i slutet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 vars i slutet!? När de står och snackar en massa bajs i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jaså då vars ä han ochvad gör han då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Men i en tidnig som jag hade läst var att han skulle bara göra en tvåa sen inge mer men det var innan mgs 2 kom ut. Antingen var det bara en myt eller ångra han sig... Dom här sakerna ska ni testa: 1. Om ni är i ett skåp så ska ni titta på en tjej om det finns en så kommer man höra ett puss ljud om man trycker huvudet närmare. 2. När ni är Snake och ni är i ett skåp så ska ni ringa Otacon (Måste ha spelat ettan om man ska fatta). 3. När ni annvänder den där mikrofonen och ska lysna på revolver man och solodos snake så ska ni styra miken mot skriv bordet så kommer ni att hör en skit rolig sak. 4. När ni ska skydda E.E. där vid dom där ter stora pelarna som man ska använda sniper så vid varje gång hon är bakom en pelare så ska ni annvända miken. Vid anndra pelaren kommer hon att träffa den där vakten som blev ner slagen av Meryl i ettan. 5. Kommer ni i håg papegojan. Han ska man skjut. 6.När en vakt är döde eller sover ska ni ta upp han och dutta till på L 3 hella tiden och dö ser det utt som att han k*ullar vakten. 7. Efter man har träffat bomb experten så ska man skynda sig ut ur det rummet som man är i och ska springa åt höger sen ut i en till dörr då kommer man att se snake i en låda. 8. om en vakt ser dig så kommer det då ett ! över huvudet då ska man skjuta det då svimmar/siver han stående. 9. Om om man gör så att en vakt tar upphändern ska man skjute ett skott i den handen han håller av tryckan ett skott o benet ett skott på radion. Då kan han inte göra någonting han kommer att halta i väg 10 Om du tar fram en bok lägger den på golvet sen en C4 på boken så när en vakt ser boken så kommer han då att hoppa ner och titta i den då ska man spränga bomben. 11. Efter man har träffat presidenten så ska man ringa upp Snake tre gånger den tredje så svarar otacon då kommer ni att höra en skit ROLIG ska Kommer inte på några fler... OBS dom här är 100% säkra att dom här funkar jag har testat alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag väntar verkligen, MGS (alla) spelen är mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Det bästa är att om man öppnar ett skåp på tanker där det är en tjejposter så ska man knacka i höjd med f*host*an och öhhm... ja eller så kan man ringa Otacon när man tittar i fps på en poster, då fattar ni varför han heter "Solid" Snake... Redigerad 16 mars, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts